Quote from Catharina Brattlin on 20 April 2008, 18:11Som idag! Solsken, +14 grader och lite vind. Sprang nästan 18 km i enbart sport-bh och långa tights...perfekt! F.ö hellre kallt än för varmt, för värme stör mig enormt mycket.
Som idag! Solsken, +14 grader och lite vind. Sprang nästan 18 km i enbart sport-bh och långa tights...perfekt! F.ö hellre kallt än för varmt, för värme stör mig enormt mycket.
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 18:13shorts och kortärmat väder och lite svalt, helst i solnedgången 😉
shorts och kortärmat väder och lite svalt, helst i solnedgången 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 20:34Sylvia- Det lät kallt..själv så sprang jag i underställströja+löparjacka, långa tights.
// Åsa
Sylvia- Det lät kallt..själv så sprang jag i underställströja+löparjacka, långa tights.
// Åsa
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 21:02En sval sommarkväll på 17 grader fast med sol och så skall det ha regnat tidigare på dagen så att luften känns syrerik.
En sval sommarkväll på 17 grader fast med sol och så skall det ha regnat tidigare på dagen så att luften känns syrerik.
Quote from Catharina Brattlin on 20 April 2008, 21:13Åsa, det var faktiskt inte alls kallt. Helt lagom för att springande element som jag är. Det bästa var de små vindpustarna som svalkade mig lite...Började löpningen med en långärmad funktionströja, men den åkte av efter tre km, och fick hänga runt midjan
Åsa, det var faktiskt inte alls kallt. Helt lagom för att springande element som jag är. Det bästa var de små vindpustarna som svalkade mig lite...Började löpningen med en långärmad funktionströja, men den åkte av efter tre km, och fick hänga runt midjan
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 21:2110 - 15 grader, vindstilla och sen får det gärna ha regnat lite innan jag ger mig ut.
Har svårt med värme så hellre kyla, regn och rusk än stekande sol och hög temperatur.
10 - 15 grader, vindstilla och sen får det gärna ha regnat lite innan jag ger mig ut.
Har svårt med värme så hellre kyla, regn och rusk än stekande sol och hög temperatur.
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 21:50Sval sommarkväll (15-18 grader) och ett väldigt lätt regn, synd att det inte inträffar så ofta.
Överhuvudtaget gillar jag att springa i regn, förra årets skönaste runda utgick från campingen vid Kolmården i ett ganska stadigt regn längs helt okända stiga
Sval sommarkväll (15-18 grader) och ett väldigt lätt regn, synd att det inte inträffar så ofta.
Överhuvudtaget gillar jag att springa i regn, förra årets skönaste runda utgick från campingen vid Kolmården i ett ganska stadigt regn längs helt okända stiga
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 22:03Att springa på hårt packade skoterspår i en 2-3 minusgrader, strålande solsken och klarblå himmel är inte helt fel. Men att fara ut ljumma sommarkvällar är ju också mumma för själen (H:)
Att springa på hårt packade skoterspår i en 2-3 minusgrader, strålande solsken och klarblå himmel är inte helt fel. Men att fara ut ljumma sommarkvällar är ju också mumma för själen (H:)
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 22:09Vår, sommar och höst...kan vara mellan +5 och +20, soligt eller molningt men vindstilla.
Vår, sommar och höst...kan vara mellan +5 och +20, soligt eller molningt men vindstilla.
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 22:25På tävling 12 grader och sol eller 15 och mulet. Vindstilla så klart.
Om man bara är ute och okynnesspringer får det gärna vara 20 och sol. 🙂
På tävling 12 grader och sol eller 15 och mulet. Vindstilla så klart.
Om man bara är ute och okynnesspringer får det gärna vara 20 och sol. 🙂