Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 17:00Det var en dansk som sprang jorden runt för ett par år sedan. Han hade svårt med tempoväxlingar. . . . . .
Det var en dansk som sprang jorden runt för ett par år sedan. Han hade svårt med tempoväxlingar. . . . . .
Quote from Lars Mörrby on 14 January 2008, 17:17Dean Karnazes hävdar i sin bok "Ultramarathon man" att han brukar springa till starten när han skall köra marathon. Dock inte 40 mil. Han har dock sprungit något lopp utanför SF som egentligen var en stafett med 12-manna lag 42mil - fast han sprang själv.
Dean Karnazes hävdar i sin bok "Ultramarathon man" att han brukar springa till starten när han skall köra marathon. Dock inte 40 mil. Han har dock sprungit något lopp utanför SF som egentligen var en stafett med 12-manna lag 42mil - fast han sprang själv.
Quote from Jonas Täng on 14 January 2008, 21:43Eller varför inte ta cykeln?
Eller varför inte ta cykeln?
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 22:35Det gjorde ju Dagi på puls (eller är du här också???) förra året. Har för mig att han cyklade 57 mil till Åby 6H och cykel vidare till Uppsala 100km´s lopp...men efter det loppet sviktade modet och han blev körd hem till Västergötlan igen.
Inget go i den
Det gjorde ju Dagi på puls (eller är du här också???) förra året. Har för mig att han cyklade 57 mil till Åby 6H och cykel vidare till Uppsala 100km´s lopp...men efter det loppet sviktade modet och han blev körd hem till Västergötlan igen.
Inget go i den
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 22:39Men vem var det som missade starten på Göteborgsvarvet förra året när de fick punka på cykeln på väg upp från Laholm? Minns jag rätt läste jag det i "Varvstråden". Ja-ja Siste galningen är inte född ännu - det är ju helt klart (H)
Men vem var det som missade starten på Göteborgsvarvet förra året när de fick punka på cykeln på väg upp från Laholm? Minns jag rätt läste jag det i "Varvstråden". Ja-ja Siste galningen är inte född ännu - det är ju helt klart (H)
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 22:43Creutz tror jag eller var det Linus eller båda...ja ngt sånt tror jag 🙂
Creutz tror jag eller var det Linus eller båda...ja ngt sånt tror jag 🙂
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 22:43Var det inte Linus?
Var det inte Linus?
Quote from Emma Sjöberg on 15 January 2008, 17:32Va vore livet utan dessa mysiga Cyklister?! 😀
Va vore livet utan dessa mysiga Cyklister?! 😀
Quote from Lotta W on 15 January 2008, 21:16... dötrist och långtråkigt och alldeles... alldeles underbart? 🙂
... dötrist och långtråkigt och alldeles... alldeles underbart? 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 15 January 2008, 21:31Hmm.. Nu tycker jag du är helt ute och cyklar Christer :D:D
Hmm.. Nu tycker jag du är helt ute och cyklar Christer :D:D