Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Då blir det kaos, och då kan man välja att inte springa sådana lopp 😀

Fast det valet har man ju alltid...

Man önskar ju att det vore så, att de lopp vars arrangörer fullständigt struntar i de synpunkter som deltagarna framför (både oombedda och i arrangörens egna enkäter) skulle självdö för att ingen längre vill springa dem.
Tyvärr verkar det ju ändå finnas t

Då tycker jag att vi ska låta dom göra det!

Precis Christer! Och vi som blir irriterade på det systemet väljer andra lopp. Frid och fröjd.

Om nu organisationen av starten hade varit den enda faktorn som avgjorde vilka lopp man springer så hade det kanske varit frid och fröjd, men det är det ju inte.

Nej, och tur är väl det. För man vill ju gärna ha lite grejor att irritera sig på också, för att livet ska vara riktigt kul!

Ja uppenbarligen tycker många att Midnatssloppet är ett väldigt bra lopp för annars skulle de inte ha så många anmälda.

Jag tycker det är lite konstigt med folk som ställer upp i sådana jippon för att sätta pers. Då finns det snabbare lopp där man slippe

Sen finns det masochister som är med år efter år bara för att få klaga på hur dåligt det var 🙂

Alternativet till piskan är moroten!

Istället för att straffa dom som ställer sig för långt fram, så belönar dom som ställer sig rätt.

Exempel:
Om jag springer på min anmälda tid +/- 2% så är jag med i utlottningen av häftiga priser.
1 krona från varje