Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

"Lögnare/mytomaner var ytterst få. Men om man skulle tvingas kontrollera varenda tid hade det snarare tagit ett par veckor i anspråk."

Jag ljög till Broloppet, för att kunna hålla sällskap innan starten.

Intressant att du Erik som drog igång denna tråd i ilska/frustration över att nuvarande seedningsregler inte fungerar och följs, nu erkänner att du själv inte har följt reglerna. Hur ska man tolka det ...

"Dessa kommer att vägra stå längst bak i starten, med farhågan att man annars missar den gemensamma picnicken och i värsta fall bussavgången hem. "
Precis.
Det är väldigt tråkigt att stå och trampa och vänta på att få starta en halvtimme efter alla andra,

Om man följer ditt resonemang så borde jag ha blivit diskad på midnattsloppet iår. Jag brukar i vanliga fall ligga på låga 40 på mil lopp så täkte försöka pressa mig under 40 iår så jag anmälde mig i den gruppen... Det funkade i ca 2-2,5km sen sa min rygg

Gustaf: Tror inte det var sådana som du som TS syftade på =)
Du kämpade väl och skador kan alla dra på sig som gör att dagrsformen går åt skogen.
Men att anmäla sig till löptid 40-50 minuter när man har tänkt att promenera runt, bara för att de inte skall

Erik var social med mig innan Broloppet och mycket av att vi hade ett mycket tajt reseschema för att genomföra loppet. Men det var jag som tryckte på att han skulle anmäla sig till "fel" startgrupp, för att vi skulle hinna med tåget hem.
Sedan drogs han m

"Intressant att du Erik som drog igång denna tråd i ilska/frustration över att nuvarande seedningsregler inte fungerar och följs, nu erkänner att du själv inte har följt reglerna. Hur ska man tolka det ... "

* Skriver (nästan) aldrig på Internet under il

"Sedan drogs han med av bara farten i den startgruppen och persade med 10 minuter på halvmaran."

Det var min form och medvind som ordnade PB.

Jag tycker att så länge man följer arrangörens anvisningar och klarar maxtider och reptider så får man springa precis hur fort, långsamt, jämnt, ojämnt osv som man vill.

Alla som betalt anmälningsavgiften har samma rätt att vistas på banan.

Det är all

Och om arrangören bestämmer att deltagarna ska avgöra var dom ska stå?