Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 13:43Nej, man kan försöka minimera störningarna, men det är inte så mkt idé att reta sig.
Har loppen benhård seedning så retar vi oss på det istället.
Nej, man kan försöka minimera störningarna, men det är inte så mkt idé att reta sig.
Har loppen benhård seedning så retar vi oss på det istället.
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 14:14Retar vi oss på de lopp med benhård seedning? Möjligen om man inte får plats i den gruppen man hoppades på. 🙂
Annars har väl Jan S lösninge för sådant som mdinattsloppet. Gruppindelning ad hoc på plats.
Retar vi oss på de lopp med benhård seedning? Möjligen om man inte får plats i den gruppen man hoppades på. 🙂
Annars har väl Jan S lösninge för sådant som mdinattsloppet. Gruppindelning ad hoc på plats.
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 14:55Jodå, iaf de som inte har några registrerade resultat än och måste plöja upp genom hela fältet ... de brukar ha massor att säga om folk som inte håller höger för här kommer en 3 min/km-löpare som råkade starta längst bak ... 🙂
I en del lopp verkar det
Jodå, iaf de som inte har några registrerade resultat än och måste plöja upp genom hela fältet ... de brukar ha massor att säga om folk som inte håller höger för här kommer en 3 min/km-löpare som råkade starta längst bak ... 🙂
I en del lopp verkar det
Quote from Fernanda Zei on 24 August 2010, 15:25inser att jag är tvungen att jobba kvar som deltidsbrandman åtminstone till efter varvet så man kan glida räkmacka i startgruppen polis/brand åtminstone en gång... (hv)
blir väl ner- och ihjälsprungen bakifrån..
inser att jag är tvungen att jobba kvar som deltidsbrandman åtminstone till efter varvet så man kan glida räkmacka i startgruppen polis/brand åtminstone en gång... (hv)
blir väl ner- och ihjälsprungen bakifrån..
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 15:59Jag skulle vara glad om det var benhård seeding där endast resultat från senaste året gäller. Vilken lycka!
Jag skulle vara glad om det var benhård seeding där endast resultat från senaste året gäller. Vilken lycka!
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 16:44Intressant att samma koncept dissas så hårt på Göteborgsvarvet..? Fast det är klart, nummerlappar säljs hit och dit, sponsorgrupperna och allt det andra gör väl sitt till. Sponsorgrupper kanske det inte finns i alla lopp, men oskicket att sälja nummerlapp
Intressant att samma koncept dissas så hårt på Göteborgsvarvet..? Fast det är klart, nummerlappar säljs hit och dit, sponsorgrupperna och allt det andra gör väl sitt till. Sponsorgrupper kanske det inte finns i alla lopp, men oskicket att sälja nummerlapp
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 16:59Men Göteborgsvarvet har ju ett helt eget seedningssystem där bara resultat från göteborgsvarvet (eller det egna seedningsloppet) räknas som grund för seedningen. Det systemet förtjänar verkligen all diss det kan få.
Att seeda in folk med hjälp av relevan
Men Göteborgsvarvet har ju ett helt eget seedningssystem där bara resultat från göteborgsvarvet (eller det egna seedningsloppet) räknas som grund för seedningen. Det systemet förtjänar verkligen all diss det kan få.
Att seeda in folk med hjälp av relevan
Quote from Sissel Svanøe on 24 August 2010, 17:08Inför trängselskatt. De som vill springa i de populäraste startgrupperna får betala en extra avgift.
Det gör att okynneslöparna tänker en extra gång innan de anmäler sig till fel startgrupp och de snabba löparna tycker kanske att det är värt att betala en
Inför trängselskatt. De som vill springa i de populäraste startgrupperna får betala en extra avgift.
Det gör att okynneslöparna tänker en extra gång innan de anmäler sig till fel startgrupp och de snabba löparna tycker kanske att det är värt att betala en
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 17:09Du gillar skatter med andra ord.
Du gillar skatter med andra ord.
Quote from Sissel Svanøe on 24 August 2010, 17:16Jag ogillar trängsel.
Det är därför jag helst deltar i mindre lopp.
Jag ogillar trängsel.
Det är därför jag helst deltar i mindre lopp.