Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 11:46Det tror jag är en bra idé, dels för att jag älskar statistik men också för att det är precis som du säger: man vill inte ha ett stort minus att dras med, men gärna ett rejält plus 😀
Det tror jag är en bra idé, dels för att jag älskar statistik men också för att det är precis som du säger: man vill inte ha ett stort minus att dras med, men gärna ett rejält plus 😀
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 11:531C i midnattsloppet hade angett att de skulle under 45... 1A och b ska under 40.
1C i midnattsloppet hade angett att de skulle under 45... 1A och b ska under 40.
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 12:39Niklas, My bad men faktum kvarstår att det är lite väl många procentuellt som anmälde sig i fel startgrupp.
Edit: Det blir dessutom lätt följdfel om folk anmäler sig i fel. Några snabba som inte får plats där framme och får stå långt bak och störa de a
Niklas, My bad men faktum kvarstår att det är lite väl många procentuellt som anmälde sig i fel startgrupp.
Edit: Det blir dessutom lätt följdfel om folk anmäler sig i fel. Några snabba som inte får plats där framme och får stå långt bak och störa de a
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 12:55Näe Christina inte DNS! Nu känner jag ju inte dig irl, men skulle ändå sakta in och morsa just på dig förutsatt att jag nu orkar springa om dig alls 😀
Näe Christina inte DNS! Nu känner jag ju inte dig irl, men skulle ändå sakta in och morsa just på dig förutsatt att jag nu orkar springa om dig alls 😀
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 12:57Kristina, klart alla som vill ska få springa. Gärna i rätt startgrupp så blir alla nöjda och glada.
Kristina, klart alla som vill ska få springa. Gärna i rätt startgrupp så blir alla nöjda och glada.
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 13:19🙂
Vad jag ville ha sagt med mitt inlägg är att det kan hända så himla mycket mellan anmälan och loppet som man inte kan förutsäga. Naturligtvis håller jag annars med om att det skulle flyta så mycket smidigare om alla sprang i någorlunda rätt grupp. Et
🙂
Vad jag ville ha sagt med mitt inlägg är att det kan hända så himla mycket mellan anmälan och loppet som man inte kan förutsäga. Naturligtvis håller jag annars med om att det skulle flyta så mycket smidigare om alla sprang i någorlunda rätt grupp. Et
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 13:27Att skulle vara så pass procentuellt många som missar att hitta formen som det var på midnattsloppet i sthlm tror jag inte. Jag skulle kategorisera dessa i 3 grupper
*De som missar pga form
*De som säljer/ger bort sin startplats till någon som inte spring
Att skulle vara så pass procentuellt många som missar att hitta formen som det var på midnattsloppet i sthlm tror jag inte. Jag skulle kategorisera dessa i 3 grupper
*De som missar pga form
*De som säljer/ger bort sin startplats till någon som inte spring
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 13:33Det har du säkert rätt i, jag ville nog mest rentvå mig lite eftersom jag tog åt mig.
Fast vi gjorde precis allt vi kunde för att hålla oss undan och höll till höger så gott det gick (vilket dock var lite svårt emellanåt eftersom det kom skrikande snabbl
Det har du säkert rätt i, jag ville nog mest rentvå mig lite eftersom jag tog åt mig.
Fast vi gjorde precis allt vi kunde för att hålla oss undan och höll till höger så gott det gick (vilket dock var lite svårt emellanåt eftersom det kom skrikande snabbl
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 13:36Problemet finns ju även med seedning, personer som sprang bra på ett lopp precis före anmälan kan sedan (som Kristina) ha haft ett par månader med skador och infektioner som gör att h*n inte alls är i form att springa.
Minns någon (här?) som sprang Tjejmi
Problemet finns ju även med seedning, personer som sprang bra på ett lopp precis före anmälan kan sedan (som Kristina) ha haft ett par månader med skador och infektioner som gör att h*n inte alls är i form att springa.
Minns någon (här?) som sprang Tjejmi
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 13:38Som en av de löpare som kom bakifrån kan jag säga att det var ibland helt omöjligt att komma om på vänsterflanken medans det var gata på höger sida. Orkade/ville inte agera ångvält så jag försökte jag ta mig om lite smidigt och utan att skrika.
Lingling,
Som en av de löpare som kom bakifrån kan jag säga att det var ibland helt omöjligt att komma om på vänsterflanken medans det var gata på höger sida. Orkade/ville inte agera ångvält så jag försökte jag ta mig om lite smidigt och utan att skrika.
Lingling,