Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelFå tjejer som cyklar?
You need to log in to create posts and topics.

"Yes, isnt it indeed"
Having trouble reaching the apostrophe though 😉

Charlotta C, att du inte tror på flera av de teorier som jag med flera tagit upp faller ju lite iom att du inte tar upp några egna teorier. Det blir väldigt ytligt att säga att fler tjejer genererar fler tjejer och det är största orsaken.

Ramlade in på

Du kan säkert hänga på cykelhandlarturen Jannike. Tror du höjer ditt snitt av bara farten. Om inte annat så är det ju en kul grej. Jag är glad amatör men har märkt när jag cyklat med "riktiga" cyklister att det trampas på max i nerförsbackarna. Jag har al

Det måste jag testa, nedför Hallandsåsen och uppför Söderåsen.

Gary, Ive got two hands. How many have you got? (t+)(t+)

Vi måste våga tror jag..

Skit i farten, kom dit iaf! Om alla skulle ge fanken i att titta på tider och snitt utan cykla ändå.. ja då skulle vi ju inte gallra bort det för JAG kan inte cykla siochsåfort!

Nää.. gör tvärt om, åk dit för att medverka, jag

Fast jag hör inte till jävlaranamma-tjejerna och det är väl synd om bara de lockas till vissa motionsformer bara för att *språket*, målen och andan i första hand är tradionellt manliga? Jag tycker man ska kunna vara både modig eller mesig som tjej och som

Om jag säger så här då..
Våga ta plats trots att folk snackar om 28 km/h fart..

Kom dit och bilda din egen grupp i DIN fart.. kommer du, så nästa gång kanske det kommer en till..

Jag önskar att folk kunde sluta hänga upp sig på att nån åker fort, nån å

Jannike - Jag förstår ingenting? Vad är det för hjärnspöken och erfarenheter du kämpar med?

Hade skrivit en hel del men insåg att det knappast gör varken från eller till att förklara något.

Kan du inte istället förklara hur du skulle vilja bli bemött fö

Ibland är det lättare att gnälla över saker istället för att ta tag i dom. Hur påverkar man då sin omgivning oh omgivningens syn på sig själv?