Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelFå tjejer som cyklar?
You need to log in to create posts and topics.

Bump: Susanne Ljungskog är inte någon bra förbild för någon cyklist, man eller kvinna.

Jag blev påkörde av en cyklist när jag stod vid vägkanten o fixade med kedjan i helgen.. Han bröt lårbenshalsen och jag fick en fin tur ner i diket!
Detta var på tävling..
Man ska ALLTID vara uppmärksam på vad som är och sker runtomkringen!

Vad är det för fel på Susanne Ljungskog?

Hon är snabb och vill vinna. Därför tränar hon 1200 timmar om året.
Andra kör o fikar och då blir det inte så mycket av det.

Man får inte värma upp på tävlingsbanan efter första start.
Man skall inte stå på tävlingsbanan vid haveri eller punktering.
Det är mycket orutinerat att inte förstå att det kommer cyklister som tävlar på tävlingsbanan.

Ja va not to blame Ja prata i mobil men han cykla pa min sida OCK han hade en skitcycelsa så ja kan betal den- Everyone else is always to blame- never me 😛 Fast ja ska inte prata i mobil mer under cycling

Tycker du att händelsen är rolig?

Den inställning du visar upp här är illavarslande, kanske skulle du gå istället.

Nej! Inget rolit alls, handleden gor ont som f*** ock ja blev jäterädd! Ja ar glad att bara hans cycel blev skadad men det va inte bara mitt fel. De va inte som ja korde full speed ock vist va ja oupmärksam men tyker ända de är mer synd om min arm än hans

Ock foressten har väl inen cyclist här crashat för dom varit ouppmarksama :@

Noelle - Sluta genast upp med att insinuera att andra någonsin gjort något dumt! Och försök att vara rolig, på ett synnerligen ironiskt vis, undanbedes bestämt!