Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelFå tjejer som cyklar?
You need to log in to create posts and topics.

Fredsloppet på Åland går av stapeln den 9 augusti och sträckorna är 75 km, 130 km eller 160 km långa med start från Godbyhallen i Finström kl 9.00. Ett lopp som ordnades första gången i samband med att det var 150 år sedan kriget mellan Ryssland och Engla

Fredsloppet på Åland låter jättespännande, Minsk likaså! Bra ämne att cykla för dessutom! Absolut cykla med på Åland, Minsk krockar med annat tyvärr, till årets Vätternrunda behövs nog mera cykel i benen 🙂 fast det är klart... tjejvättern.. jajösses och

ANKI: Jag - och mina tjejkompisar - kan cykla 75 km och köra i sällskap med dig! Det blir väl en trevlig trip över med båten från Grisslehamn i början av augusti. Du har hela sommaren på dig att toppa formen. 🙂 Det är bra att sätta upp mål och delmål. Å

Men guuu va härligt! Jag vill med er till Åland!!! Anmäler man sig nånstans eller hur gör man, ny på området som man är? Nu har jag defenitivt ett mål att sikta mot! Det blir cykel till jobbet i morgon!

visst kan man svara i mobilen när man e ute o cyklar... med rätt prylar så.. bluetooth headset med autosvar på så funkar det, om sedan mottagaren kan höra något pga vindbrus o dyl e annan sak... men under templopp eller annat som kräver något så har man

Ja crashade i förgår för ja prata i mobil utan ock vara upmärksam :(. Bröt min handled och skrapade mej ordentlit. Cyclisten ja came in close incounter med ( 🙂 ) klara sej bra men inte hans cycel. Nu ja ar gipsad- lagom till värmen kommer 🙁

Då blir det till att ersätta cykeln.

Tack och lov att man håller sig till öde landsvägar för det mesta.

(Att vara ouppmärksam och krascha med andra cyklister - oavsett trafikantslag - tänker jag inte kommentera eftersom min självpåtagna uppgift är att vara glad och snäll.)

jo fast de gar nog på forsäkring (#)

(Grov) Oaktsamhet brukar göra att försäkringar inte gäller.