Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelFå tjejer som cyklar?
You need to log in to create posts and topics.

Faktum är att pensionsförsäkringar man betalar in själv är baserade på den olika livslängden vid samma inbetalda belopp.
Man borde ha lite mer tinnitus så man slipper höra Canyoncyklarna och gnatet.

För att återgå lite... jag har två halvvuxna ungar, killar 17 och 19, en arbetsnarkoman till man som driver egen firma, mitt heltidsjobb bakom bussratten och disken, veden som ska in till midsommar, tvätten, allmänt grabbtjafs som ska lösas, trädgården är

Nu är ju inte det här familjespalten "Fråga Farbror Christer" - men man kan ju undra om det är cyklingen som är ditt problem?

Man har ett fritt val att infinna sig i ojämlikheten.

Anki: Du är en bra förebild! En kamp om att hitta tiden är det svåraste, men jag har också gett mig katten på att ge cyklingen en rejäl chans. I sommar skall jag cykla från Minsk till Moskva (800 km) och nu måste jag se till att komma i form så jag orkar

Wow Carina! Coolt projekt - finns det mer att läsa nånstans?

Carina, du har det bra som är singel med ett barn, Anki sliter som singel med 3 barn - det är jobbigt. Speciellt då ett av barnen försöker bestämma också!

Ja, om man vill vara riktigt cool så startar man i Paris i mitten av juni. Men jag och två väninnor hoppar på i Vitryssland. Det finns plats för fler nordbor. Det är ett par tyska killar som har startat projektet och det är nu tredje året i rad som man kö

Ja, och skygglappar funkar ju på hästar också...

Du verkar bitter och sur, Christer. Det handlar om att gilla läget och göra det bästa av situationen. Alla kan väl inte göra som jag - leva singel. På riktigt.