Quote from Emma Sjöberg on 28 April 2008, 20:09En annan anledning till att det är få cyklande tjejer är.. tror jag iaf.. helt ovetenskapligt.. att vi jämt ska vara så tidseffektiva.. å hur tidseffektivt äre att åka en distanstur på massa mil??? Jämför det med ett pass Body Pump... Stinas favorit vinne
En annan anledning till att det är få cyklande tjejer är.. tror jag iaf.. helt ovetenskapligt.. att vi jämt ska vara så tidseffektiva.. å hur tidseffektivt äre att åka en distanstur på massa mil??? Jämför det med ett pass Body Pump... Stinas favorit vinne
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2008, 20:10Glöm inte att diska efteråt! Det ser så slarvigt ut annars!
Glöm inte att diska efteråt! Det ser så slarvigt ut annars!
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 20:14Tidseffektivt?
Kör man långa lopp, VR, Viking Tour eller dyligt så måste man kanske köra distanspass.
Annars kanske man bryter eller kommer inte ens till start.
Tidseffektivt?
Kör man långa lopp, VR, Viking Tour eller dyligt så måste man kanske köra distanspass.
Annars kanske man bryter eller kommer inte ens till start.
Quote from Jan Lundquist on 28 April 2008, 20:17Kanske i din landsände David men inte i min och inte på google: http://www.google.se/search?q=gneta
Kanske i din landsände David men inte i min och inte på google: http://www.google.se/search?q=gneta
Quote from Lena O on 28 April 2008, 20:19Det finns en anledning till att vi dö tidigare.
Vi Vill Det!
Det finns en anledning till att vi dö tidigare.
Vi Vill Det!
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 20:21Ihjälgnatade eller ihjälgnetade.
Ihjälgnatade eller ihjälgnetade.
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 20:50men die earlier (in general) then women so that the women can get some peace n quiet before its our turn 😉
men die earlier (in general) then women so that the women can get some peace n quiet before its our turn 😉
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 20:56Nu tycker jag allt du gnatar Christer.
Nu tycker jag allt du gnatar Christer.
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2008, 21:03Livet är orättvist - sen dör man.
Livet är orättvist - sen dör man.
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 21:04Men man kostar ju inte mycket som döing...så vi kanske tjänar lika mycket iaf?
Men man kostar ju inte mycket som döing...så vi kanske tjänar lika mycket iaf?