Quote from Elias Engqvist on 28 April 2008, 14:15Oj, va långt jag skrev...
edit: Och Stina lyckades sammanfatta samma sak på 3 rader - sedär - man blir sämre som skribent med åldern också...
Oj, va långt jag skrev...
edit: Och Stina lyckades sammanfatta samma sak på 3 rader - sedär - man blir sämre som skribent med åldern också...
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 14:18Kolla mitt motto Christer så vet du att du har rätt att skylla på åldern! (jag med)
Kolla mitt motto Christer så vet du att du har rätt att skylla på åldern! (jag med)
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2008, 14:19Demokratiskt o fint!
Demokratiskt o fint!
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 14:21Bara femtioåringar som inte har nåt att skylla på
Bara femtioåringar som inte har nåt att skylla på
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 14:36Christer: Jag tycker jag har tagit i för mycket om jag blir sängliggandes resten av dagen och inte orkar ta mig för något, eller om jag får en påtaglig smärta i leder eller ligament. Sedan om det beror på att jag är kvinna med inpräntade regler om anstäng
Christer: Jag tycker jag har tagit i för mycket om jag blir sängliggandes resten av dagen och inte orkar ta mig för något, eller om jag får en påtaglig smärta i leder eller ligament. Sedan om det beror på att jag är kvinna med inpräntade regler om anstäng
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2008, 14:41Jag tror att du är lite lat!
Jag tror att du är lite lat!
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 14:55Ansvaret för att ta hand om nya måste finnas tydligt utpekat till någon i klubben.
Ju fler cyklister det finns i föreningen ju fler fartgrupper kan man ha och träning på olika nivåer. Så rekrytera fler, både kvinnor och män.
Smart utförd kvalitéts träni
Ansvaret för att ta hand om nya måste finnas tydligt utpekat till någon i klubben.
Ju fler cyklister det finns i föreningen ju fler fartgrupper kan man ha och träning på olika nivåer. Så rekrytera fler, både kvinnor och män.
Smart utförd kvalitéts träni
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 15:18Christer: Passa dig. Har du otur så får du oförklarligt punka på din cykel på nästa triathlonlopp. Och då har jag inte sett vem som gjorde det och varför. (H)
Christer: Passa dig. Har du otur så får du oförklarligt punka på din cykel på nästa triathlonlopp. Och då har jag inte sett vem som gjorde det och varför. (H)
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2008, 15:42Om du orkar :-))
Om du orkar :-))
Quote from Jan Lundquist on 28 April 2008, 15:55Det som får mig att le mest av allt är när jag har mer på stången än grabbarna när jag är på ett pass body pump (H)
Det som får mig att le mest av allt är när jag har mer på stången än grabbarna när jag är på ett pass body pump (H)