Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelFå tjejer som cyklar?
You need to log in to create posts and topics.

Det är Thomas som har haft ett projekt, ja.

En aspekt som är intressant i det hela- och ganska talande- det är att den här tråden väcker mindre engagemang bland de cyklande herrarna jämfört med trådor om kadens, sadlar och 2 eller 3 vattenflaskor 😉

Ang. huvudansvar för marktjänst så finns det ju

> En aspekt som är intressant i det hela- och ganska talande- det är att den här tråden väcker mindre engagemang bland de cyklande herrarna jämfört med trådor om kadens, sadlar och 2 eller 3 vattenflaskor

Det beror nog på att vi inte har några bra svar p

Ändå är det fler inlägg från XY-kromosomer!

Jag och min sambo må vara två opedagogiska träskallar och relationen ligger riktigt löst i perioder. Men träning är alltid, och kommer alltid att förbli helig.

Med det menas att jag aldrig blivit hindrad i mina träningsambitioner. När den ena vill träna

Frågan blir om du är taktisk o drar inte en meter på träningen med Gävle CA?
Se till att jobba så lite som möjligt, sitt på läsidan o rulle och be om hjälp vid behov.

Jajjamensan. Jag har en hel stab som hjälper mig med att ligga i rätt läge bakom framförvarande, påminner mig om rätt kadens och växelläge, och ger mig företräde i positionen mitt i gruppen eller på läsidan. Jag har tom fått cykelkläder och annat de hitta

Katarina (och andra som nämnt det)- det är faktiskt en sak som jag aldrig tänkt på som nybörjarcyklist som någon gång kommer att cykla mina första rundor med andra 🙁

Å andra sidan blir inte detta ett problem om bara fler tjejer faktiskt cyklar! Så det

I cykel är det Typ A som gäller och tjejer har en tendens med självsuggestion,
> Jag kan inte cykla.
Fel taktik! Jag ska visa att jag är en vinare!

Hahaha... ja visst hade jag lust att visa att jag var en "vinare"! Hade faktiskt tagit ett glas rött dagen innan.
😉