Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 19:47Det är Thomas som har haft ett projekt, ja.
Det är Thomas som har haft ett projekt, ja.
Quote from Bengt Askerfelt on 28 April 2008, 07:54En aspekt som är intressant i det hela- och ganska talande- det är att den här tråden väcker mindre engagemang bland de cyklande herrarna jämfört med trådor om kadens, sadlar och 2 eller 3 vattenflaskor 😉
Ang. huvudansvar för marktjänst så finns det ju
En aspekt som är intressant i det hela- och ganska talande- det är att den här tråden väcker mindre engagemang bland de cyklande herrarna jämfört med trådor om kadens, sadlar och 2 eller 3 vattenflaskor 😉
Ang. huvudansvar för marktjänst så finns det ju
Quote from ellen olsson on 28 April 2008, 08:07> En aspekt som är intressant i det hela- och ganska talande- det är att den här tråden väcker mindre engagemang bland de cyklande herrarna jämfört med trådor om kadens, sadlar och 2 eller 3 vattenflaskor
Det beror nog på att vi inte har några bra svar p
> En aspekt som är intressant i det hela- och ganska talande- det är att den här tråden väcker mindre engagemang bland de cyklande herrarna jämfört med trådor om kadens, sadlar och 2 eller 3 vattenflaskor
Det beror nog på att vi inte har några bra svar p
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 08:15Ändå är det fler inlägg från XY-kromosomer!
Ändå är det fler inlägg från XY-kromosomer!
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 08:17Jag och min sambo må vara två opedagogiska träskallar och relationen ligger riktigt löst i perioder. Men träning är alltid, och kommer alltid att förbli helig.
Med det menas att jag aldrig blivit hindrad i mina träningsambitioner. När den ena vill träna
Jag och min sambo må vara två opedagogiska träskallar och relationen ligger riktigt löst i perioder. Men träning är alltid, och kommer alltid att förbli helig.
Med det menas att jag aldrig blivit hindrad i mina träningsambitioner. När den ena vill träna
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 08:22Frågan blir om du är taktisk o drar inte en meter på träningen med Gävle CA?
Se till att jobba så lite som möjligt, sitt på läsidan o rulle och be om hjälp vid behov.
Frågan blir om du är taktisk o drar inte en meter på träningen med Gävle CA?
Se till att jobba så lite som möjligt, sitt på läsidan o rulle och be om hjälp vid behov.
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 08:37Jajjamensan. Jag har en hel stab som hjälper mig med att ligga i rätt läge bakom framförvarande, påminner mig om rätt kadens och växelläge, och ger mig företräde i positionen mitt i gruppen eller på läsidan. Jag har tom fått cykelkläder och annat de hitta
Jajjamensan. Jag har en hel stab som hjälper mig med att ligga i rätt läge bakom framförvarande, påminner mig om rätt kadens och växelläge, och ger mig företräde i positionen mitt i gruppen eller på läsidan. Jag har tom fått cykelkläder och annat de hitta
Quote from Bengt Askerfelt on 28 April 2008, 08:42Katarina (och andra som nämnt det)- det är faktiskt en sak som jag aldrig tänkt på som nybörjarcyklist som någon gång kommer att cykla mina första rundor med andra 🙁
Å andra sidan blir inte detta ett problem om bara fler tjejer faktiskt cyklar! Så det
Katarina (och andra som nämnt det)- det är faktiskt en sak som jag aldrig tänkt på som nybörjarcyklist som någon gång kommer att cykla mina första rundor med andra 🙁
Å andra sidan blir inte detta ett problem om bara fler tjejer faktiskt cyklar! Så det
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 08:43I cykel är det Typ A som gäller och tjejer har en tendens med självsuggestion,
> Jag kan inte cykla.
Fel taktik! Jag ska visa att jag är en vinare!
I cykel är det Typ A som gäller och tjejer har en tendens med självsuggestion,
> Jag kan inte cykla.
Fel taktik! Jag ska visa att jag är en vinare!
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 09:10Hahaha... ja visst hade jag lust att visa att jag var en "vinare"! Hade faktiskt tagit ett glas rött dagen innan.
😉
Hahaha... ja visst hade jag lust att visa att jag var en "vinare"! Hade faktiskt tagit ett glas rött dagen innan.
😉