Quote from ellen olsson on 26 April 2008, 17:50Regel: Man har inte med mobilen på ett tempolopp.
Regel: Man har inte med mobilen på ett tempolopp.
Quote from Lotta Lindström on 26 April 2008, 17:53Måste faktiskt erkänna att jag svarade i mobilen när jag var ute och sprang för nån vecka sedan. Den ringde så lägligt när jag behövde vila. 🙂
Måste faktiskt erkänna att jag svarade i mobilen när jag var ute och sprang för nån vecka sedan. Den ringde så lägligt när jag behövde vila. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 17:54Jag tror inte loppet var blodigt allvar... 😉
Jag tror inte loppet var blodigt allvar... 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 17:56Då är det inget lopp, tävling eller träning utan möjligtvis en Kaffebönsrunda med följe.
Då är det inget lopp, tävling eller träning utan möjligtvis en Kaffebönsrunda med följe.
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 17:57David: jag stannar bara för fika och möjligtvis om jag ser min drömprins med en skylt som det står "målet och meningen med livet för mig är att du ska ha en snabbare cykel" på.
David: jag stannar bara för fika och möjligtvis om jag ser min drömprins med en skylt som det står "målet och meningen med livet för mig är att du ska ha en snabbare cykel" på.
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 18:00Haha, den var bra AM!
Haha, den var bra AM!
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 18:08Ni förstår varför jag är singelsnigel va?!?
Ni förstår varför jag är singelsnigel va?!?
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2008, 18:11För mig är det benen som måste bli snabbare - jag löser det på det enda sätt jag kan - köper bättre cykel...
För mig är det benen som måste bli snabbare - jag löser det på det enda sätt jag kan - köper bättre cykel...
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 18:12Ja med nöd o näppe om du inte läser inläggen.
Ja med nöd o näppe om du inte läser inläggen.
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 19:31Finns en del svårigheter med att få fler tjejer att börja.
Dock går de att på ett bra sätt få fler tjejer att prova.
Vi har jobbat en del i hovet på att få fler tjejer att cykla.
De går om man vill är väl summa summarum... 🙂
Finns en del svårigheter med att få fler tjejer att börja.
Dock går de att på ett bra sätt få fler tjejer att prova.
Vi har jobbat en del i hovet på att få fler tjejer att cykla.
De går om man vill är väl summa summarum... 🙂