Quote from Jan Lundquist on 28 April 2008, 09:10Katarina,
Jag cyklar MTB med ungarna, de är mellan 6 och 13 år 😀 några av dem är snabbare än jag och några långsammare men det är kul!
Katarina,
Jag cyklar MTB med ungarna, de är mellan 6 och 13 år 😀 några av dem är snabbare än jag och några långsammare men det är kul!
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 13:14Jag kan bara utgå ifrån mig själv, så det här är min högst personliga åsikt.
Jag tror inte kvinnor har inte sämre inställning rent allmänt. Att exempelvis lära sig hoppa fallskärm var väldigt lätt i förhållande till de andra manliga hopparna. Detta pga
Jag kan bara utgå ifrån mig själv, så det här är min högst personliga åsikt.
Jag tror inte kvinnor har inte sämre inställning rent allmänt. Att exempelvis lära sig hoppa fallskärm var väldigt lätt i förhållande till de andra manliga hopparna. Detta pga
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 13:23Mm, men ni tjejer har i alla fall det att "skylla på" om ni inte klarar så mycket. Jag som kille har inte den möjligheten. Jag är bara dålig - punkt, liksom.
Mm, men ni tjejer har i alla fall det att "skylla på" om ni inte klarar så mycket. Jag som kille har inte den möjligheten. Jag är bara dålig - punkt, liksom.
Quote from Emma Sjöberg on 28 April 2008, 13:29Jannicke! JAg lovar att jag kan cykla i Tjöttempo.. och jag lovar att jag kan babbla om vadsomhelst och hursomhelst! Gärna träningsläger i Italien eller vad du vill.. Bara du cyklar 😀
Jag "lobbar" ganska mycket för att få med tjejer ut på vägarna. Ibl
Jannicke! JAg lovar att jag kan cykla i Tjöttempo.. och jag lovar att jag kan babbla om vadsomhelst och hursomhelst! Gärna träningsläger i Italien eller vad du vill.. Bara du cyklar 😀
Jag "lobbar" ganska mycket för att få med tjejer ut på vägarna. Ibl
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 13:30Rasmus: Så du menar att tjejer borde ha lättare för idrotter eftersom de har något att skylla på, och att killar har det tuffare eftersom det inte finns någon ursäkt till dåligt resultat?
Vad beror det då på, enligt dig, att kvinnor i sådana fall inte tr
Rasmus: Så du menar att tjejer borde ha lättare för idrotter eftersom de har något att skylla på, och att killar har det tuffare eftersom det inte finns någon ursäkt till dåligt resultat?
Vad beror det då på, enligt dig, att kvinnor i sådana fall inte tr
Quote from Emma Sjöberg on 28 April 2008, 13:32Katarina, på onsdagar har vi nybörjarträning där det går lugnt och sakta! Vi tränar teknik o klungkörning!
Du är jättevälkommen till oss i Aktivéra Cykel Tierp!
Katarina, på onsdagar har vi nybörjarträning där det går lugnt och sakta! Vi tränar teknik o klungkörning!
Du är jättevälkommen till oss i Aktivéra Cykel Tierp!
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 13:39Katarina, jag vet inte hur du läste mitt inlägg, men det jag menade var att om du jämför dig med killar, så kan du alltid skylla på att du är tjej om det går sämre. Jag har inte den möjligheten. Jag är bara dålig.
Katarina, jag vet inte hur du läste mitt inlägg, men det jag menade var att om du jämför dig med killar, så kan du alltid skylla på att du är tjej om det går sämre. Jag har inte den möjligheten. Jag är bara dålig.
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 13:40Ohh jag känner mig ännu en gång riktigt dragen till Tierp. Många av livets lösningar verkar finnas i Tierp. Det borde bli ortens slogan. (H)
Jag ska ta en allvarlig funderare på onsdagsträningen. Den krockar tyvärr med simträningen och den måste jag unde
Ohh jag känner mig ännu en gång riktigt dragen till Tierp. Många av livets lösningar verkar finnas i Tierp. Det borde bli ortens slogan. (H)
Jag ska ta en allvarlig funderare på onsdagsträningen. Den krockar tyvärr med simträningen och den måste jag unde
Quote from Jan Lundquist on 28 April 2008, 14:08Jag tror att det allra bästa är att uppfostra våra barn på samma sätt oavsett vilket kön de har och att starta tidigt så det blir lika naturligt för flickor att tävla som för pojkar t ex.
Jag tror att det allra bästa är att uppfostra våra barn på samma sätt oavsett vilket kön de har och att starta tidigt så det blir lika naturligt för flickor att tävla som för pojkar t ex.
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2008, 14:14Ganska intressant det där med "något att skylla på". Jag har tränat (mest löpning o lite cykel o ännu mindre jujutsu/karate/judo o minst simning) och jag har bara skyllt på mig själv om det gått dåligt. De senaste 10 åren (minst) har jag mest tränat med
Ganska intressant det där med "något att skylla på". Jag har tränat (mest löpning o lite cykel o ännu mindre jujutsu/karate/judo o minst simning) och jag har bara skyllt på mig själv om det gått dåligt. De senaste 10 åren (minst) har jag mest tränat med