Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 16:24Varför denna eviga kamp mellan könen?
Det finns både tjejer och killar som har mer eller mindre än mig på "bodypump", men så länge jag tar ut mig allt vad jag kan, så varför bry sig?
Varför denna eviga kamp mellan könen?
Det finns både tjejer och killar som har mer eller mindre än mig på "bodypump", men så länge jag tar ut mig allt vad jag kan, så varför bry sig?
Quote from Lena O on 28 April 2008, 17:37Vi var 52st som kom till klubblokalen i lördags och cyklade.
13 var tjejer. Det var förvånansvärt många tyckte jag, och skitkul dessutom! (t+)
Vi var 52st som kom till klubblokalen i lördags och cyklade.
13 var tjejer. Det var förvånansvärt många tyckte jag, och skitkul dessutom! (t+)
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2008, 19:51Låter som det var 1 uppsättning hjärter, och 3 uppsättningar spader?
Låter som det var 1 uppsättning hjärter, och 3 uppsättningar spader?
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 19:54Brukar du vinna Svälta svin, Christer?
Brukar du vinna Svälta svin, Christer?
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2008, 19:55Jag är korthaj jag!
Jag är korthaj jag!
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 19:57Haj på daj! Jag trodde att du var mer åt Ormolja o Skitgubbe med Huggorm.
Haj på daj! Jag trodde att du var mer åt Ormolja o Skitgubbe med Huggorm.
Quote from Jan Lundquist on 28 April 2008, 19:58> Varför denna eviga kamp mellan könen?
Därför att män har ca 200 år kvar innan de tar ut lika mycket föräldraledighet som sina barns mammor.
Därför att kvinnor tjänar mycket mindre än män, läs t ex här: http://www.arbetaren.se/articles/inrikes20080109
> Varför denna eviga kamp mellan könen?
Därför att män har ca 200 år kvar innan de tar ut lika mycket föräldraledighet som sina barns mammor.
Därför att kvinnor tjänar mycket mindre än män, läs t ex här: http://www.arbetaren.se/articles/inrikes20080109
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 20:01Men så lever ni längre än de stackars utarbetade karlarna.
Tufft att vara dobbelarbetande ungkarl utan avlastning!
Men så lever ni längre än de stackars utarbetade karlarna.
Tufft att vara dobbelarbetande ungkarl utan avlastning!
Quote from Jan Lundquist on 28 April 2008, 20:03Det är ju det värsta, att vi ska gå och gneta längre med vår lägre pension 🙁
Det är ju det värsta, att vi ska gå och gneta längre med vår lägre pension 🙁
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 20:05Gnata stavas med a och inte e.
Gnata stavas med a och inte e.