Quote from Elias Engqvist on 29 April 2008, 00:10Carina det är inte dig jag pratar om - och jag är inte sur o bitter - jag är en glad typ som tycker synd om delar av mänskligheten beroende på min empatiska natur... Jag var ute och testade mina nya cykelhjul idag - HÄRLIGT.
Det är lycka att kunna säga v
Carina det är inte dig jag pratar om - och jag är inte sur o bitter - jag är en glad typ som tycker synd om delar av mänskligheten beroende på min empatiska natur... Jag var ute och testade mina nya cykelhjul idag - HÄRLIGT.
Det är lycka att kunna säga v
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 00:17Ok, du är en feminist. Eller kanske rent av en femanist som vill kämpa för jämlikhet ur ett manligt perspektiv? Kanske det är lösningen på att få fler tjejer att ge sig ut på vägarna med cykel. Fler femanister i vårt samhälle?
Ok, du är en feminist. Eller kanske rent av en femanist som vill kämpa för jämlikhet ur ett manligt perspektiv? Kanske det är lösningen på att få fler tjejer att ge sig ut på vägarna med cykel. Fler femanister i vårt samhälle?
Quote from Elias Engqvist on 29 April 2008, 00:19Njae gillar inte att folk blir utnyttjade bara - fåniga stämplar klarar jag mig utan - OCH JAG ÄR INTE SUR ELLER BITTER 🙂
Njae gillar inte att folk blir utnyttjade bara - fåniga stämplar klarar jag mig utan - OCH JAG ÄR INTE SUR ELLER BITTER 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 00:29Christer är kanske släkt med Göran Persson som också är feminist
Christer är kanske släkt med Göran Persson som också är feminist
Quote from Elias Engqvist on 29 April 2008, 00:30Jag är mer av en cyklist - om man nu måste var *ist här
Jag är mer av en cyklist - om man nu måste var *ist här
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 07:13Same. same, but different 🙂
Det finns sa manga lopp ja inte har koll på. Man gå förstas in pa tävlingar och tittar (#) Det tar et tag att lara sig hur det funkar
Same. same, but different 🙂
Det finns sa manga lopp ja inte har koll på. Man gå förstas in pa tävlingar och tittar (#) Det tar et tag att lara sig hur det funkar
Quote from Jan Lundquist on 29 April 2008, 08:01**********************************************
Fokusera inte på hur man ser ut mellan benen.
Fokusera i stället på människan innanför pannbenet.
Det är där vi är olika på riktigt**********************************************
Fokusera inte på hur man ser ut mellan benen.
Fokusera i stället på människan innanför pannbenet.
Det är där vi är olika på riktigt
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 23:48Oh, ni är gooa människor!!! Och skygglapparna sitter löst, hänger på sniskan om jag ska vara ärlig! Pallrade mig iväg till jobbet och stationerade ut exempel bland kollegorna idag, jag påstod helt plötsligt att "jag ska minsann ska cykla Vätternrundan, j
Oh, ni är gooa människor!!! Och skygglapparna sitter löst, hänger på sniskan om jag ska vara ärlig! Pallrade mig iväg till jobbet och stationerade ut exempel bland kollegorna idag, jag påstod helt plötsligt att "jag ska minsann ska cykla Vätternrundan, j
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 07:32Anki: Vi ses på Tjejvättern i juni, så kan vi satsa på Vätternrundan nästa år! Och du är välkommen med till Minsk. Eller så tar vi Fredsloppet på Åland i augusti. Kör hårt, både med självkänslan och magkänslan.
Anki: Vi ses på Tjejvättern i juni, så kan vi satsa på Vätternrundan nästa år! Och du är välkommen med till Minsk. Eller så tar vi Fredsloppet på Åland i augusti. Kör hårt, både med självkänslan och magkänslan.
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 30 April 2008, 08:39Carina, Fredsloppet på Åland? Vad är det? Cykling?
Blev lite nyfiken eftersom jag är utflyttad ålänning och aldrig har hört talas om det. 🙂
Carina, Fredsloppet på Åland? Vad är det? Cykling?
Blev lite nyfiken eftersom jag är utflyttad ålänning och aldrig har hört talas om det. 🙂