Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelFå tjejer som cyklar?
You need to log in to create posts and topics.

Carina det är inte dig jag pratar om - och jag är inte sur o bitter - jag är en glad typ som tycker synd om delar av mänskligheten beroende på min empatiska natur... Jag var ute och testade mina nya cykelhjul idag - HÄRLIGT.

Det är lycka att kunna säga v

Ok, du är en feminist. Eller kanske rent av en femanist som vill kämpa för jämlikhet ur ett manligt perspektiv? Kanske det är lösningen på att få fler tjejer att ge sig ut på vägarna med cykel. Fler femanister i vårt samhälle?

Njae gillar inte att folk blir utnyttjade bara - fåniga stämplar klarar jag mig utan - OCH JAG ÄR INTE SUR ELLER BITTER 🙂

Christer är kanske släkt med Göran Persson som också är feminist

Jag är mer av en cyklist - om man nu måste var *ist här

Same. same, but different 🙂
Det finns sa manga lopp ja inte har koll på. Man gå förstas in pa tävlingar och tittar (#) Det tar et tag att lara sig hur det funkar

Fokusera inte på hur man ser ut mellan benen.
Fokusera i stället på människan innanför pannbenet.
Det är där vi är olika på riktigt

Oh, ni är gooa människor!!! Och skygglapparna sitter löst, hänger på sniskan om jag ska vara ärlig! Pallrade mig iväg till jobbet och stationerade ut exempel bland kollegorna idag, jag påstod helt plötsligt att "jag ska minsann ska cykla Vätternrundan, j

Anki: Vi ses på Tjejvättern i juni, så kan vi satsa på Vätternrundan nästa år! Och du är välkommen med till Minsk. Eller så tar vi Fredsloppet på Åland i augusti. Kör hårt, både med självkänslan och magkänslan.

Carina, Fredsloppet på Åland? Vad är det? Cykling?
Blev lite nyfiken eftersom jag är utflyttad ålänning och aldrig har hört talas om det. 🙂