Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelFå tjejer som cyklar?
You need to log in to create posts and topics.

😉

Och om du inte pratat i telefon hade de hänt då??

För några veckor sen låg jag bakom en cyklist som pratade i mobil. Medelålders kvinna på damcykel. Hon höll sig till höger och cyklade rakt och fint, så jag gick ut till vänster för att passera. Då svänger hon plötsligt vänster utan att se sig om, och bro

Det kanske var Noelle?

De kanke hänt ändå eftersom han låg pa min sida!!! "What if" is not an easy question to anserw. Precic som nar ja kör bil ock pratar i mobil har ja ändå uppmärksamhet ricktad pa omgivningen. But, go on.. Pick on me. I can take it (#)

Rasmus, de va inte ja, for när allt va over låg ja på marken ock blev ompusslad av killen. Han svor inte, va jättesnäll 🙂

Klart att större delen av skulden läggs på dig då du cyklade med en mobbe i öronen, men det som impa är att du kan skriva så många mess dagen efter att du bröt handleden!

Yes, isnt it indeed

Jag tror att trådstartaren är inne på rätt spår, dvs att det är fler killar som cyklar som får med sig fler killkompisar. Och eftersom få tjejer cyklar, blir det färre tjejer i nyrekryteringen. Men sedan spårar tråden ur. Det finns en tendens att alltid s

Det finns ett tiotal svenska proffstjejer inom cykel idag, hur många känner till det, var de kör eller vilka de är?
Däremot vet vi allt om Jossan och Segers shoppingintresse!
Svensk sportjournalistik går ut på att skriva om "de stora sporterna och vissa u