Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 15:02😉
😉
Quote from j sollerman on 5 May 2008, 15:44Och om du inte pratat i telefon hade de hänt då??
Och om du inte pratat i telefon hade de hänt då??
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 16:47För några veckor sen låg jag bakom en cyklist som pratade i mobil. Medelålders kvinna på damcykel. Hon höll sig till höger och cyklade rakt och fint, så jag gick ut till vänster för att passera. Då svänger hon plötsligt vänster utan att se sig om, och bro
För några veckor sen låg jag bakom en cyklist som pratade i mobil. Medelålders kvinna på damcykel. Hon höll sig till höger och cyklade rakt och fint, så jag gick ut till vänster för att passera. Då svänger hon plötsligt vänster utan att se sig om, och bro
Quote from Elias Engqvist on 5 May 2008, 18:07Det kanske var Noelle?
Det kanske var Noelle?
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 18:18De kanke hänt ändå eftersom han låg pa min sida!!! "What if" is not an easy question to anserw. Precic som nar ja kör bil ock pratar i mobil har ja ändå uppmärksamhet ricktad pa omgivningen. But, go on.. Pick on me. I can take it (#)
De kanke hänt ändå eftersom han låg pa min sida!!! "What if" is not an easy question to anserw. Precic som nar ja kör bil ock pratar i mobil har ja ändå uppmärksamhet ricktad pa omgivningen. But, go on.. Pick on me. I can take it (#)
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 18:21Rasmus, de va inte ja, for när allt va over låg ja på marken ock blev ompusslad av killen. Han svor inte, va jättesnäll 🙂
Rasmus, de va inte ja, for när allt va over låg ja på marken ock blev ompusslad av killen. Han svor inte, va jättesnäll 🙂
Quote from Lena O on 5 May 2008, 18:40Klart att större delen av skulden läggs på dig då du cyklade med en mobbe i öronen, men det som impa är att du kan skriva så många mess dagen efter att du bröt handleden!
Klart att större delen av skulden läggs på dig då du cyklade med en mobbe i öronen, men det som impa är att du kan skriva så många mess dagen efter att du bröt handleden!
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 20:46Yes, isnt it indeed
Yes, isnt it indeed
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 00:49Jag tror att trådstartaren är inne på rätt spår, dvs att det är fler killar som cyklar som får med sig fler killkompisar. Och eftersom få tjejer cyklar, blir det färre tjejer i nyrekryteringen. Men sedan spårar tråden ur. Det finns en tendens att alltid s
Jag tror att trådstartaren är inne på rätt spår, dvs att det är fler killar som cyklar som får med sig fler killkompisar. Och eftersom få tjejer cyklar, blir det färre tjejer i nyrekryteringen. Men sedan spårar tråden ur. Det finns en tendens att alltid s
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 04:59Det finns ett tiotal svenska proffstjejer inom cykel idag, hur många känner till det, var de kör eller vilka de är?
Däremot vet vi allt om Jossan och Segers shoppingintresse!
Svensk sportjournalistik går ut på att skriva om "de stora sporterna och vissa u
Det finns ett tiotal svenska proffstjejer inom cykel idag, hur många känner till det, var de kör eller vilka de är?
Däremot vet vi allt om Jossan och Segers shoppingintresse!
Svensk sportjournalistik går ut på att skriva om "de stora sporterna och vissa u