Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 11:15Daniel, ska fylla vattenflaskorna där på söndag tänkte jag
Daniel, ska fylla vattenflaskorna där på söndag tänkte jag
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 11:38Så är det för mig också, när jag springer är det inga problem att få upp pulsen ordentligt.
När jag cyklar så sprutar mjölksyran ur öronen på mig innan jag lyckas få en vettigt puls.
Så är det för mig också, när jag springer är det inga problem att få upp pulsen ordentligt.
När jag cyklar så sprutar mjölksyran ur öronen på mig innan jag lyckas få en vettigt puls.
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 11:45Andrew, på söndag har Naturum öppet. Det finns oftast något gott man kan frestas av.
Andrew, på söndag har Naturum öppet. Det finns oftast något gott man kan frestas av.
Quote from ellen olsson on 4 August 2010, 11:53USM på cykel går i Fjärås fredag-söndag. På fredag så är det stafett på GP-banan som går förbi Naturum.
USM på cykel går i Fjärås fredag-söndag. På fredag så är det stafett på GP-banan som går förbi Naturum.
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:35Den pulshöjaren kan man ju inte missa!
Det var på Naturum det sa klick för min make och mig - en riktig pulshöjare.
Den pulshöjaren kan man ju inte missa!
Det var på Naturum det sa klick för min make och mig - en riktig pulshöjare.
Quote from ellen olsson on 4 August 2010, 13:56Jag ska vara där och vifta med en röd flagga på lördag (tempo) och söndag (linje).
Jag ska vara där och vifta med en röd flagga på lördag (tempo) och söndag (linje).
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 20:13Ok, nu vet jag vad David menar.
Jag kom just tillbaka från ett träningspass med Lygnens Venner, "fartlek" (intervaller). Första pass var lagtempo med två andra som var bättre än mig ... i 9 km (för långt). Jag uppskattade verkligen den lugna sträckan eft
Ok, nu vet jag vad David menar.
Jag kom just tillbaka från ett träningspass med Lygnens Venner, "fartlek" (intervaller). Första pass var lagtempo med två andra som var bättre än mig ... i 9 km (för långt). Jag uppskattade verkligen den lugna sträckan eft
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 20:16Fick du känna av den brännande känslan i ben och lungor?
Fick du känna av den brännande känslan i ben och lungor?
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 20:30Brännande i ben, ... jag kan bara känna en smärta åt gången ... vet inget om halsen ... svagt minne av blod. (nja, nästan blod)
Brännande i ben, ... jag kan bara känna en smärta åt gången ... vet inget om halsen ... svagt minne av blod. (nja, nästan blod)
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 20:31Då får du pröva igen.
Då får du pröva igen.