Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 11:05Jag menade inte att jag kunde höja maxpulsen. Jag menade att jag inte vet vad min maxpuls är. Jag började med schablonen (222-åldern) men det blev på tok för lågt. Jag höll på träna 110% och det är ju orimligt. Så i cykeldatorn ställer jag "maxpuls" till
Jag menade inte att jag kunde höja maxpulsen. Jag menade att jag inte vet vad min maxpuls är. Jag började med schablonen (222-åldern) men det blev på tok för lågt. Jag höll på träna 110% och det är ju orimligt. Så i cykeldatorn ställer jag "maxpuls" till
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 11:07Kardinal Mazarin?
Kardinal Mazarin?
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 11:26Han må hatt et svakt hjerte.
Apropo katolske prester: De har virklig tatt bibelteksten om " la alle små barn komme til meg " på alvord. :@
Han må hatt et svakt hjerte.
Apropo katolske prester: De har virklig tatt bibelteksten om " la alle små barn komme til meg " på alvord. :@
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 11:53Danielou
Han var långt uppe i åldern.
Danielou
Han var långt uppe i åldern.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 11:59Få mil i benen kanske var dåligt uttryckt, jag syftade helt enkelt på personer som inte cyklat så mycket. Det finns knappast en milgräns för när man får ut hela pulsregistret, det är indviduellt.
Få mil i benen kanske var dåligt uttryckt, jag syftade helt enkelt på personer som inte cyklat så mycket. Det finns knappast en milgräns för när man får ut hela pulsregistret, det är indviduellt.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 12:02Wikipedia=Jean Daniélou:::His unexpected death in 1974, in the home of a prostitute, was very diversely interpreted. He died on the stairs of a brothel that he was visiting. It turned out he was bringing her money to pay for the bail of her lover. Thanks
Wikipedia=Jean Daniélou:::His unexpected death in 1974, in the home of a prostitute, was very diversely interpreted. He died on the stairs of a brothel that he was visiting. It turned out he was bringing her money to pay for the bail of her lover. Thanks
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 12:08"Han var långt uppe i åldern."
Min onkel på 82 har begynt å klage: Jeg har sluttet å kose-prate efteråt, men går rett over i soving.
Herlig, ....vi har mange år igjend vi andre
"Han var långt uppe i åldern."
Min onkel på 82 har begynt å klage: Jeg har sluttet å kose-prate efteråt, men går rett over i soving.
Herlig, ....vi har mange år igjend vi andre
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 12:53Har ett till mig närstående exempel på en cyklist som tidigare alltsomoftast låg riktigt högt i puls men som sedan hon börjat springa mer tycks ha svårare att komma lika högt i puls på cykeln.
Jag skulle kunna tänka mig att det är svårt att komma upp i m
Har ett till mig närstående exempel på en cyklist som tidigare alltsomoftast låg riktigt högt i puls men som sedan hon börjat springa mer tycks ha svårare att komma lika högt i puls på cykeln.
Jag skulle kunna tänka mig att det är svårt att komma upp i m
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 13:00Är du säker på att hon inte bara är ruskigt otränad?
Eller bara inte förstår att hon måste ta i så det känns som benen ska sprängas, det smakar blod i munnen, hon ser stjärnor och håller på att ramla av cykeln?
Är du säker på att hon inte bara är ruskigt otränad?
Eller bara inte förstår att hon måste ta i så det känns som benen ska sprängas, det smakar blod i munnen, hon ser stjärnor och håller på att ramla av cykeln?
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 13:03Säker kan man aldrig vara men jag tror hon körde halvvättern på ungefär samma pulsnivå som hon nuförtin kör 4x4-intervaller på. Tror inte hon har blivit *riktigt* så vek.
Säker kan man aldrig vara men jag tror hon körde halvvättern på ungefär samma pulsnivå som hon nuförtin kör 4x4-intervaller på. Tror inte hon har blivit *riktigt* så vek.