Quote from Elias Engqvist on 8 October 2012, 23:11Jag tycker jag känner igen det där 🙂
(Se mitt motto här i fb)
Jag tycker jag känner igen det där 🙂
(Se mitt motto här i fb)
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 23:15Bifall Christer.
Kommer kanske att "knycka" den devisen när jag börjar bli gammal. 🙂
Bifall Christer.
Kommer kanske att "knycka" den devisen när jag börjar bli gammal. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 23:15Det är från boken Born To Run (eller det var där jag såg det första gången iallafall...)
Det är från boken Born To Run (eller det var där jag såg det första gången iallafall...)
Quote from Elias Engqvist on 8 October 2012, 23:21Enligt Chris McDougall kommer det från "The Dispsea Deamon" - om han menar filmen eller verkligheten vet jag inte... Hade aldrig hört talas om den filmen!
http://dipseademon.com/The_Dipsea_Demon/Home.html
Enligt Chris McDougall kommer det från "The Dispsea Deamon" - om han menar filmen eller verkligheten vet jag inte... Hade aldrig hört talas om den filmen!
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 23:23Jag har det bland mina "ordspråk" som jag satte ihop senast 2005 eller så.
Snarare tidigare.
Det står Kirk inom parentes.
Har ej läst "Born to run" men har boken.
Så det kan bli.
Skall antagligen flyga till Syd-Afrika i december. Kan bli bra lektyr om ja
Jag har det bland mina "ordspråk" som jag satte ihop senast 2005 eller så.
Snarare tidigare.
Det står Kirk inom parentes.
Har ej läst "Born to run" men har boken.
Så det kan bli.
Skall antagligen flyga till Syd-Afrika i december. Kan bli bra lektyr om ja
Quote from Elias Engqvist on 8 October 2012, 23:24Det stämmer. Jack Kirk heter "The Dipsea Deamon" egentligen.
Det stämmer. Jack Kirk heter "The Dipsea Deamon" egentligen.
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 09:24Nej du är inte för gammal. Man ska träna så länge man bara kan så håller man sig frisk längre. Sen ska man inte överträna men det är bara man själv som kan sätta stop. De är bara du som känner din kropp.
Själv är jag bara 25 och sprang göteborgsvavet i å
Nej du är inte för gammal. Man ska träna så länge man bara kan så håller man sig frisk längre. Sen ska man inte överträna men det är bara man själv som kan sätta stop. De är bara du som känner din kropp.
Själv är jag bara 25 och sprang göteborgsvavet i å
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 09:54Du har väl fått tillräckligt med svar redan som pekar på samma sak, att det går bra.
Vill bara komplettera med att det främst är en mental sak i hur många tävlingar man kan göra på ett år.
Rune Larsson (nu pratar vi ultra men borde vara nästa samma sak me
Du har väl fått tillräckligt med svar redan som pekar på samma sak, att det går bra.
Vill bara komplettera med att det främst är en mental sak i hur många tävlingar man kan göra på ett år.
Rune Larsson (nu pratar vi ultra men borde vara nästa samma sak me
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 10:01Skall man tävla på riktigt så som Jan-Erik gjorde med den äran på 48H i Skövde i augusti då krävs ofantligt mycket mer än om man "bara" gör det för att må bra av olika anledningar.
Även träning och "tävling" kräver ju dock att man vill.
Skall man tävla på riktigt så som Jan-Erik gjorde med den äran på 48H i Skövde i augusti då krävs ofantligt mycket mer än om man "bara" gör det för att må bra av olika anledningar.
Även träning och "tävling" kräver ju dock att man vill.
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 10:10Din man kanske är lite orolig att du ska älska löpningen mer än honom 😉
Din man kanske är lite orolig att du ska älska löpningen mer än honom 😉