Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 10:25Nu på lördag planerar jag ett LSD-pass på 42 kilometer i Göteborg. Det träningspasset råkar sammanfall med Göteborg Marathon och det kommer vara 500 andra där som också springer. Det är kul att träna tillsammans.
När Mackan pratar om två marathon per år
Nu på lördag planerar jag ett LSD-pass på 42 kilometer i Göteborg. Det träningspasset råkar sammanfall med Göteborg Marathon och det kommer vara 500 andra där som också springer. Det är kul att träna tillsammans.
När Mackan pratar om två marathon per år
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 17:05Tack för alla svar! Kanske jag vågar mig på ett försök då iallafall. Mitt mål är bara att komma under 5 h så kanske min gamla kropp klarar det:) Att börja satsa på löpning och jaga tider i tävlingar med stort T är inte alls aktuellt för mig. Jag springer
Tack för alla svar! Kanske jag vågar mig på ett försök då iallafall. Mitt mål är bara att komma under 5 h så kanske min gamla kropp klarar det:) Att börja satsa på löpning och jaga tider i tävlingar med stort T är inte alls aktuellt för mig. Jag springer
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 17:21Låter väldigt sunt Annie, det är just därför du inte kommer att ha några problem att springa dina 2 marathon. Tidsmål som är realistiskt och bekvämt och träning i nivå med detta. Det är när sådana som exempelvis jag som är lika gammal som du börjar träna
Låter väldigt sunt Annie, det är just därför du inte kommer att ha några problem att springa dina 2 marathon. Tidsmål som är realistiskt och bekvämt och träning i nivå med detta. Det är när sådana som exempelvis jag som är lika gammal som du börjar träna
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 20:31Håller naturligtvis alla som sagt något här i tråden Annie..!
Å så till Patrik.....det är väl helt godkänt att göra andra försök åxå...utifrån sin egen vilja etc...kör på bara!?
Håller naturligtvis alla som sagt något här i tråden Annie..!
Å så till Patrik.....det är väl helt godkänt att göra andra försök åxå...utifrån sin egen vilja etc...kör på bara!?
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 21:26Berlin är ett väldigt gott val 🙂 Tror anmälan öppnar i mitten av Oktober och platserna brukar ta slut i December
Berlin är ett väldigt gott val 🙂 Tror anmälan öppnar i mitten av Oktober och platserna brukar ta slut i December
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 08:04Om man vill njuta av ett lopp i september så går världens överlägset roligaste marathonlopp i Pauillac - Frankrike.
Det mest berömda vinmarathonloppet.Så tycker jag och jag är ej ensam. (t+)
Om man vill njuta av ett lopp i september så går världens överlägset roligaste marathonlopp i Pauillac - Frankrike.
Det mest berömda vinmarathonloppet.
Så tycker jag och jag är ej ensam. (t+)