Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 09:30@ Hans;
Problemet är väl närmast att alla inte förstår det där med eget ansvar, utan hellre skyller på någon annan när något går fel; oavsett hur mycket de borde veta att det är de själva som gjort fel. Det är ju tyvärr de som ser till att skapa feta med
@ Hans;
Problemet är väl närmast att alla inte förstår det där med eget ansvar, utan hellre skyller på någon annan när något går fel; oavsett hur mycket de borde veta att det är de själva som gjort fel. Det är ju tyvärr de som ser till att skapa feta med
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 09:41Bokat tid på måndag för att kolla upp blodvärdena. Fick tjata lite.
Bokat tid på måndag för att kolla upp blodvärdena. Fick tjata lite.
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 10:49Jaha, fick nu värdet 130 och bokat en läkartid.
Jaha, fick nu värdet 130 och bokat en läkartid.
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 10:50Hos Dr Fuentes?
Hos Dr Fuentes?
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 18:41Lär dig äta blodpudding ngn ggn i månaden -det gör susen! 🙂
Fungerat för mig iaf.
Lär dig äta blodpudding ngn ggn i månaden -det gör susen! 🙂
Fungerat för mig iaf.
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 18:42Susen för blodvärdet eller susen för löpningen?
Om det inte spelar någon roll för löpningen om jag har 150 eller 130, så tror jag att jag står över blodmaten.
Susen för blodvärdet eller susen för löpningen?
Om det inte spelar någon roll för löpningen om jag har 150 eller 130, så tror jag att jag står över blodmaten.