Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 17:55Hur blir det enklare? Jag tycker att det bromsar och hindrar förljsamheten. Tycker jag bara passar i triathlonsammanhang när jag behöver hålla koll på andras sparkar.
Ed. Syftar på att hålla blicken framåt.
Hur blir det enklare? Jag tycker att det bromsar och hindrar förljsamheten. Tycker jag bara passar i triathlonsammanhang när jag behöver hålla koll på andras sparkar.
Ed. Syftar på att hålla blicken framåt.
Quote from Elias Engqvist on 10 October 2011, 15:09Trampvagn: Var är filmerna då - vi vill se!
Trampvagn: Var är filmerna då - vi vill se!
Quote from j sollerman on 10 October 2011, 17:00Om jag har blicken rakt ner blir andningen lidande. Men tittar jag lite framåt gå andningen som en dans + att jag får koll på var mina medsimmare håller hus. Men jag är ju blott en amatör.
Om jag har blicken rakt ner blir andningen lidande. Men tittar jag lite framåt gå andningen som en dans + att jag får koll på var mina medsimmare håller hus. Men jag är ju blott en amatör.
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 17:13Christer: - int vill ja visa när jag simmar baklänges heller. Min grabb filmade och det var i skakigaste laget. Vad jag fick ut av filmen var att jag trots allt hade huvudet för högt. Måste tänka på att trycka ned ännu mer det nästa gång. Bilderna under
Christer: - int vill ja visa när jag simmar baklänges heller. Min grabb filmade och det var i skakigaste laget. Vad jag fick ut av filmen var att jag trots allt hade huvudet för högt. Måste tänka på att trycka ned ännu mer det nästa gång. Bilderna under
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 17:42Hur viktigt är egentligen vattenläget? Tittar man på Michael Phelps när han simmar så ser han ut att ligga relativt lågt i vattnet jämfört med andra jag sett, men ändå går det ju snabbt..
Hur viktigt är egentligen vattenläget? Tittar man på Michael Phelps när han simmar så ser han ut att ligga relativt lågt i vattnet jämfört med andra jag sett, men ändå går det ju snabbt..
Quote from Elias Engqvist on 10 October 2011, 19:48Youtube är väl bra - du kan välja lite olika offentlighetsgrad...
Youtube är väl bra - du kan välja lite olika offentlighetsgrad...
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 19:07http://www.vimeo.com/
är också bra då kan du har en lösenord för varje film.
är också bra då kan du har en lösenord för varje film.
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 20:08Okej, och vad skall jag kalla det då? "Total Disaster" ? Han som gav baklänges simmet ett ansikte??
Okej, och vad skall jag kalla det då? "Total Disaster" ? Han som gav baklänges simmet ett ansikte??
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 11:53Att lyckas simma baklänges när man ska simma framåt låter skickligt tycker jag, moonswim 😉
Att lyckas simma baklänges när man ska simma framåt låter skickligt tycker jag, moonswim 😉