Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 18:12Den mentala biten i all ära men Biologi rules.
Då ska ni veta att jag har tränat för de främsta i världen inom Mental träning.
Den mentala biten i all ära men Biologi rules.
Då ska ni veta att jag har tränat för de främsta i världen inom Mental träning.
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 18:34And the most famous in the world among Mental Training are....?
And the most famous in the world among Mental Training are....?
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 18:39Bandler och Grinder.
Bandler och Grinder.
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 19:23Jaha, intressant. De känner jag till från mina egna studier. Det här var alltså 70-tal eller tidigt 80-tal?
Jaha, intressant. De känner jag till från mina egna studier. Det här var alltså 70-tal eller tidigt 80-tal?
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 20:13Ont i halsen kan få från annat än infektioner.
Ont i halsen kan få från annat än infektioner.
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 20:49Det är ju just det som är problemet. Det kan vara något helt annat, och det kan vara något virus som endast i oerhört sällsynta fall orsakar myokardit, likväl som det skulle kunna vara ett virus som i större utsträckning riskerar att ställa till med rejäl
Det är ju just det som är problemet. Det kan vara något helt annat, och det kan vara något virus som endast i oerhört sällsynta fall orsakar myokardit, likväl som det skulle kunna vara ett virus som i större utsträckning riskerar att ställa till med rejäl