Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 21:17Alla på mitt jobb (typ ingen tränar) har varit förkylda i ca 4-5 veckor. I förra veckan blev jag förkyld - JÄTTEförkyld. Mådde skit ons-lörkväll. På söndagen mådde jag åter nästan helt bra.
På måndagen tyckte jag att jag inte kände någonting och drog då
Alla på mitt jobb (typ ingen tränar) har varit förkylda i ca 4-5 veckor. I förra veckan blev jag förkyld - JÄTTEförkyld. Mådde skit ons-lörkväll. På söndagen mådde jag åter nästan helt bra.
På måndagen tyckte jag att jag inte kände någonting och drog då
Quote from Bjarne Lewin on 28 January 2009, 22:47Tack Malin! Ett fantastiskt intressant dokument (H:)
Tack Malin! Ett fantastiskt intressant dokument (H:)
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 15:32Visst var det! 😉
Visst var det! 😉
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 20:52Hur är det att träna med torrhosta. Jag har hostat i 14 dagar nu och från att ha varit väldigt ofta har den avtagit. Måste den sluta helt för att man ska börja löpträna/åka längdskidor. Jag har kört styrketräning som vanligt
Hur är det att träna med torrhosta. Jag har hostat i 14 dagar nu och från att ha varit väldigt ofta har den avtagit. Måste den sluta helt för att man ska börja löpträna/åka längdskidor. Jag har kört styrketräning som vanligt
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 09:08Här var för många inlägg för att jag skall läsa igenom alla.
Är 71 år och mår förbaskat bra.
På 80-talet när jag tränade ( tyvärr även intervall ) så blev jag förkyld "stup i kvarten".Gjorde först som alla andra. Noll träning. Sedan på det igen.
För hå
Här var för många inlägg för att jag skall läsa igenom alla.
Är 71 år och mår förbaskat bra.
På 80-talet när jag tränade ( tyvärr även intervall ) så blev jag förkyld "stup i kvarten".
Gjorde först som alla andra. Noll träning. Sedan på det igen.
För hå
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 18:06Känns ju lite typ ovanligt att svara en person som kanske är avliden eller helt ointresserad av svaret. Tycker också att det är konstigt att hans alias inte finns kvar..??? Eller är det de här a/b....eller liknande.
Skit samma...ref frågan så har alla min
Känns ju lite typ ovanligt att svara en person som kanske är avliden eller helt ointresserad av svaret. Tycker också att det är konstigt att hans alias inte finns kvar..??? Eller är det de här a/b....eller liknande.
Skit samma...ref frågan så har alla min