Quote from Guest on 29 July 2008, 12:15Vad har ni på armen när ni far ut?
Vilka funktioner känns vettiga och vad är enbart överflödigt?
Är pacer en vettig funktion?
Tänker nog inte lägga ut så mycket över 500:- om det ska införskaffas en.
Vad har ni på armen när ni far ut?
Vilka funktioner känns vettiga och vad är enbart överflödigt?
Är pacer en vettig funktion?
Tänker nog inte lägga ut så mycket över 500:- om det ska införskaffas en.
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 12:25My 5 cents. Kodad pulsmätning är det enda som verkligen räknas... Alla klockor mäter tid, sportklockor mäter puls. Jag tycker min förra klocka var kanon, Polar RS200. Kostar mer än 500 dock.
My 5 cents. Kodad pulsmätning är det enda som verkligen räknas... Alla klockor mäter tid, sportklockor mäter puls. Jag tycker min förra klocka var kanon, Polar RS200. Kostar mer än 500 dock.
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 12:29Klocka med tidtagningen och tydliga siffror, det räcker gott. Annars funkar det bra utan klocka.
Klocka med tidtagningen och tydliga siffror, det räcker gott. Annars funkar det bra utan klocka.
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 13:05Richard: Beror väl på om ditt träningsprogram är baserat på tid eller inte, tycker mig sett en hel del program för nybörjare som betonar den tid man är ute för distans och att när man ska komma igång att man varvar gång med löpning.
Richard: Beror väl på om ditt träningsprogram är baserat på tid eller inte, tycker mig sett en hel del program för nybörjare som betonar den tid man är ute för distans och att när man ska komma igång att man varvar gång med löpning.
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 13:13Om nu träningsprogram är en bra ide.
Om nu träningsprogram är en bra ide.
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 13:40Sigma har ju prisvärda pulsklockor (kolla cyclecomponents.com på fitnessdelen). Visst kan tidtagning o.s.v. vara överflödigt men det är ju kul att hålla koll. En Sigma hade jag förut innan den pajade.
Jag tycker att tidtagning, varvräkning, medelpuls sam
Sigma har ju prisvärda pulsklockor (kolla cyclecomponents.com på fitnessdelen). Visst kan tidtagning o.s.v. vara överflödigt men det är ju kul att hålla koll. En Sigma hade jag förut innan den pajade.
Jag tycker att tidtagning, varvräkning, medelpuls sam
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 13:42Fundera på om du verkligen inte vill lägga mer pengar på pulsklockan!
När man tränar så pass att man tycker att pulsen är intressant så kommer oftast annan information bli viktig för att kunna analysera sin träning på ett bra sätt. T.ex kalorier, max och
Fundera på om du verkligen inte vill lägga mer pengar på pulsklockan!
När man tränar så pass att man tycker att pulsen är intressant så kommer oftast annan information bli viktig för att kunna analysera sin träning på ett bra sätt. T.ex kalorier, max och
Quote from Camilla Höög on 29 July 2008, 15:35Absolut viktigaste för mig är puls, tempo, distans och klocka så då blir det en GPS-klocka modell Forerunner 305. De får du inte för 500 kr än, men det är värt att lägga den extra tusingen.
Absolut viktigaste för mig är puls, tempo, distans och klocka så då blir det en GPS-klocka modell Forerunner 305. De får du inte för 500 kr än, men det är värt att lägga den extra tusingen.
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 16:21Lite OT men Garmin FR305 hittar man på elgiganten.se för 2095kr har jag för mig.
Lite OT men Garmin FR305 hittar man på elgiganten.se för 2095kr har jag för mig.
Quote from Elias Engqvist on 29 July 2008, 16:54kalorier???
kalorier???