Quote from Funbeat user on 30 July 2008, 14:24När jag är ute och kutar med min 405a använder jag pulsbandet. Det kan ju tyckas vara korkat att behöva kolla sin puls helt plötsligt bara därför att det går!!
Men, ibland kan en runda kännas alldeles görjobbig eller busenkel. När det känns sådär jobbigt
När jag är ute och kutar med min 405a använder jag pulsbandet. Det kan ju tyckas vara korkat att behöva kolla sin puls helt plötsligt bara därför att det går!!
Men, ibland kan en runda kännas alldeles görjobbig eller busenkel. När det känns sådär jobbigt
Quote from Funbeat user on 30 July 2008, 14:30Det är väl inte ett dugg korkat heller Thomas. Det är många som använder pulsen som indikator under löpning. Själv tillhör jag "andra lägret", dvs dom som inte gör det, men alla sätt att få resultat och ha kul av sin löpning är väl toppen. 🙂
Det är väl inte ett dugg korkat heller Thomas. Det är många som använder pulsen som indikator under löpning. Själv tillhör jag "andra lägret", dvs dom som inte gör det, men alla sätt att få resultat och ha kul av sin löpning är väl toppen. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 July 2008, 14:53"Vad har ni på armen när ni far ut?"
Garmin 305a. Helt fantastisk liten vän.
"Vad har ni på armen när ni far ut?"
Garmin 305a. Helt fantastisk liten vän.
Quote from Jan Lundquist on 30 July 2008, 15:06"Vad har ni på armen när ni far ut?"
Garmin Forerunner 405 (L)
"Vad har ni på armen när ni far ut?"
Garmin Forerunner 405 (L)
Quote from Funbeat user on 30 July 2008, 15:09Själv hade jag valt en 305 framför 405 även om de hade kostat lika mycket. Bättre batteritid, fyra info-fält, trevligare knappar.
Själv hade jag valt en 305 framför 405 även om de hade kostat lika mycket. Bättre batteritid, fyra info-fält, trevligare knappar.
Quote from ellen olsson on 30 July 2008, 15:11...och större display.
...och större display.
Quote from Funbeat user on 30 July 2008, 15:13Jag har också en GF 305 som jag införskaffade för drygt en månad sedan. Helt underbart kul leksak tycker jag. Jag är ju en sån där statistiknörd som absolut måste veta hur långt jag sprungit och hur fort det gått, puls mm, och med GF 305 så kan man ju beg
Jag har också en GF 305 som jag införskaffade för drygt en månad sedan. Helt underbart kul leksak tycker jag. Jag är ju en sån där statistiknörd som absolut måste veta hur långt jag sprungit och hur fort det gått, puls mm, och med GF 305 så kan man ju beg
Quote from Funbeat user on 30 July 2008, 15:38Sämre batteritid är både rätt och fel.
Med GPS påslagen är batteritiden sämre, men med GPS avslagen är den mkt längre.
Men visst, även detta med batteritiden är helt klart en besvikelse.Bra poäng med satellitkontakten Göran! Det är faktiskt j-ligt tris
Sämre batteritid är både rätt och fel.
Med GPS påslagen är batteritiden sämre, men med GPS avslagen är den mkt längre.
Men visst, även detta med batteritiden är helt klart en besvikelse.
Bra poäng med satellitkontakten Göran! Det är faktiskt j-ligt tris
Quote from Camilla Höög on 30 July 2008, 15:56Lägg klockan in fönstret medan du byter om så är det bara att köra när du kommer ut.
4 fält är för lite. Jag vill ha minst 6 fält. Nu är det ett jäkla snurrande för att se alla värden som jag är intresserad av. På cykeln funkar den bra för då har jag en
Lägg klockan in fönstret medan du byter om så är det bara att köra när du kommer ut.
4 fält är för lite. Jag vill ha minst 6 fält. Nu är det ett jäkla snurrande för att se alla värden som jag är intresserad av. På cykeln funkar den bra för då har jag en
Quote from ellen olsson on 30 July 2008, 15:57Kadensen och effekten då? 🙂
Kadensen och effekten då? 🙂