Quote from Funbeat user on 30 July 2008, 16:06<Lägg klockan in fönstret medan du byter om så är det bara att köra när du kommer ut.
Ja, det gör jag, men faktum är att den ibland måste ut (jag bor i lgh) för att hitta satelliterna.
<Lägg klockan in fönstret medan du byter om så är det bara att köra när du kommer ut.
Ja, det gör jag, men faktum är att den ibland måste ut (jag bor i lgh) för att hitta satelliterna.
Quote from Camilla Höög on 30 July 2008, 16:54Kadens och medelkadens har jag på en annan sida. Det blir ju på 90 i medel hur jag än gör. Effekt kan jag inte mäta.
Skulle behöva 8 fält antar jag för att bli nöjd 🙂
Kadens och medelkadens har jag på en annan sida. Det blir ju på 90 i medel hur jag än gör. Effekt kan jag inte mäta.
Skulle behöva 8 fält antar jag för att bli nöjd 🙂
Quote from ellen olsson on 30 July 2008, 17:00Jag vill ha minst 10st. Jag vill se aktuell höjd och aktuell inklination också...
Jag vill ha minst 10st. Jag vill se aktuell höjd och aktuell inklination också...
Quote from Funbeat user on 30 July 2008, 21:35Fredrik: Minst 10 st, hur många klockor per arm blir det för dig 😉
Fredrik: Minst 10 st, hur många klockor per arm blir det för dig 😉
Quote from ellen olsson on 30 July 2008, 22:37Max en klocka på en arm. Resten har jag på cykeln. 🙂
Max en klocka på en arm. Resten har jag på cykeln. 🙂
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 01:53Garmin FR 405 är guld!
Garmin FR 405 är guld!
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 11:11Att FR405 är snabb på att hitta sateliter kan jag bekräfta Göran.
Någon gång när GPS funktionen var avslagen när jag skulle ut tog det faktikst någon minut eller två att få satelit kontakt, efter att jag slagit på den. Men normalt är det bara att dra på
Att FR405 är snabb på att hitta sateliter kan jag bekräfta Göran.
Någon gång när GPS funktionen var avslagen när jag skulle ut tog det faktikst någon minut eller två att få satelit kontakt, efter att jag slagit på den. Men normalt är det bara att dra på
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 12:59Hur lång är den verkliga batteritiden med GPS i drift på 305 och 405? Garmins produktinfo vågar jag inte riktigt lita på.
Hur lång är den verkliga batteritiden med GPS i drift på 305 och 405? Garmins produktinfo vågar jag inte riktigt lita på.
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 13:22Det var någon som hade testat det på 405, minns inte vart det stod, men det diffade på någon minut mot specen när den dog. Så det verkar stämma ruggigt bra.
Det var någon som hade testat det på 405, minns inte vart det stod, men det diffade på någon minut mot specen när den dog. Så det verkar stämma ruggigt bra.
Quote from Elias Engqvist on 31 July 2008, 13:34Ojojoj, ni satellit-älskare.
Jag har en polar rs800sd (fotpod alltså) sen c:a 1 år tillbaks och har inte bytt eller laddat några batterier än... Eller väntat mer än två sekunder innan klockan hittat pulsbälte och fotpod...
Den är inte heller särskilt s
Ojojoj, ni satellit-älskare.
Jag har en polar rs800sd (fotpod alltså) sen c:a 1 år tillbaks och har inte bytt eller laddat några batterier än... Eller väntat mer än två sekunder innan klockan hittat pulsbälte och fotpod...
Den är inte heller särskilt s