Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

<Lägg klockan in fönstret medan du byter om så är det bara att köra när du kommer ut.

Ja, det gör jag, men faktum är att den ibland måste ut (jag bor i lgh) för att hitta satelliterna.

Kadens och medelkadens har jag på en annan sida. Det blir ju på 90 i medel hur jag än gör. Effekt kan jag inte mäta.
Skulle behöva 8 fält antar jag för att bli nöjd 🙂

Jag vill ha minst 10st. Jag vill se aktuell höjd och aktuell inklination också...

Fredrik: Minst 10 st, hur många klockor per arm blir det för dig 😉

Max en klocka på en arm. Resten har jag på cykeln. 🙂

Garmin FR 405 är guld!

Att FR405 är snabb på att hitta sateliter kan jag bekräfta Göran.
Någon gång när GPS funktionen var avslagen när jag skulle ut tog det faktikst någon minut eller två att få satelit kontakt, efter att jag slagit på den. Men normalt är det bara att dra på

Hur lång är den verkliga batteritiden med GPS i drift på 305 och 405? Garmins produktinfo vågar jag inte riktigt lita på.

Det var någon som hade testat det på 405, minns inte vart det stod, men det diffade på någon minut mot specen när den dog. Så det verkar stämma ruggigt bra.

Ojojoj, ni satellit-älskare.

Jag har en polar rs800sd (fotpod alltså) sen c:a 1 år tillbaks och har inte bytt eller laddat några batterier än... Eller väntat mer än två sekunder innan klockan hittat pulsbälte och fotpod...

Den är inte heller särskilt s