Quote from Elias Engqvist on 31 July 2008, 14:22Men mäter den hur långt du springer, hur fort du springer, vilken höjd du springer på, vilken kadens du springer med, hur långa steg du tar och kan du ladda ner nånting från din casio till datorn?
Men mäter den hur långt du springer, hur fort du springer, vilken höjd du springer på, vilken kadens du springer med, hur långa steg du tar och kan du ladda ner nånting från din casio till datorn?
Quote from Elias Engqvist on 31 July 2008, 14:23Jo, fredrik - men den gamla fotpoden äter rätt mycket batteri!
Jo, fredrik - men den gamla fotpoden äter rätt mycket batteri!
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 14:25Att sätta på "laddningsklon" på 405an är verkligen ingen besvärlig sak, så det är ganska fånigt att använda det som ett argument mot klockan. Det allra enklaste är förstås att inte ha någon klocka alls, utan helt förlita sig på solens placering på himlen
Att sätta på "laddningsklon" på 405an är verkligen ingen besvärlig sak, så det är ganska fånigt att använda det som ett argument mot klockan. Det allra enklaste är förstås att inte ha någon klocka alls, utan helt förlita sig på solens placering på himlen
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 15:03...eller att springa så länge man orkar eller känner för, oavsett vad klockorna eller solen visar. Då kan man springa utan klocka även på natten.
...eller att springa så länge man orkar eller känner för, oavsett vad klockorna eller solen visar. Då kan man springa utan klocka även på natten.
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 15:07Men men... då har man ingen Gå till glasskiosk-funktion.
Men men... då har man ingen Gå till glasskiosk-funktion.
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 17:37Christer
Jag har aldrig väntat mer än två sekunder innan klockan (Garmin 405) hittat pulsbälte Fotpod känns lite förlegat... vad säger man, 80-tal?
🙂
Christer
Jag har aldrig väntat mer än två sekunder innan klockan (Garmin 405) hittat pulsbälte Fotpod känns lite förlegat... vad säger man, 80-tal?
🙂
Quote from Elias Engqvist on 31 July 2008, 22:18Ja du Pär, du verkar vara bra på att ladda batterier men historia är nog inte din starka sida!
Ja du Pär, du verkar vara bra på att ladda batterier men historia är nog inte din starka sida!
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 23:39Problemet med de klockor som ni diskuterar är att de ligger ca 1500 över det som trådskaparen är ute efter. Kanske skjuter ni lite brevid målet? Då han "Tänker nog inte lägga ut så mycket över 500:- om det ska införskaffas en."
Så med eller utan pod/gps
Problemet med de klockor som ni diskuterar är att de ligger ca 1500 över det som trådskaparen är ute efter. Kanske skjuter ni lite brevid målet? Då han "Tänker nog inte lägga ut så mycket över 500:- om det ska införskaffas en."
Så med eller utan pod/gps
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 23:52Sigma är otroligt prisvärd. Hade en tidigare, innan jag drabbades av pryl-sjukan, och den fungerade kanon, genom snöstormar och regnskurar. Den funkar nog fortfarande skulle jag tro. Så om det är en pulsklocka under 500-600 kr är Sigma helt rätt!
Sigma är otroligt prisvärd. Hade en tidigare, innan jag drabbades av pryl-sjukan, och den fungerade kanon, genom snöstormar och regnskurar. Den funkar nog fortfarande skulle jag tro. Så om det är en pulsklocka under 500-600 kr är Sigma helt rätt!
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 07:56till P.
Ursäkta att jag hängde på tråden och ställde andra frågor än trådstartaren.
Kan tänka mig att lägga mer än 500 och tycker gps hade varit bekvämt!
till P.
Ursäkta att jag hängde på tråden och ställde andra frågor än trådstartaren.
Kan tänka mig att lägga mer än 500 och tycker gps hade varit bekvämt!