Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

-AT-

Inget du behöver be om ursäkt för...på FB är vi vana med betydligt fräckare trådstölder och OT snack! 😀

När jag valde mellan 405 och 305 var det följande saker som gjorde att 405 vann

*Trådlös överföring har tidigare haft en Polar med ljud överföring
*Mindre,snyggare och smidigare klocka
*Fick känlsan att den kommer att vara mera aktuell i Garmins sortim

Hej AT.

Nej då inte behöver du be om ursäkt för det. Som sagt, värre har hänt och det var bara ett litet försöka att på ett eller annat sätt att styra tillbaka, till den röda (klockan).

Vänligen

P.

Min 305:a har minsta 12 timmars driftstid med GPS påslagen. Längre tid än så har jag inte tränat/tävlat. Vid 8-9 timmar säger den low battery, men den fortsätter att fungera flera timmar efter det utan problem.

Jag skulle nog rösta på en Suunto T6c. Ungefär samma funktioner som motsvarande Polar, men snygg så man kan använda den som enda klocka... 😉

Varför ha bara en klocka Börje? 😉

Jag har länge funderat på någon av Suuntovarianterna. Vill använda samma klocka till både löpning och cykling. Börje du tycker alltså att den är bra? Har du lust att ge en briefing på vad som funkar bra och mindre bra? Tack

Är det någon som har ett bra tips på en klocka om man bara vill ha typ tidtagare och inte pulsmätare till ett ganska lågt pris? Jag känner inte att jag har kommit tillräkligt långt i min träning för att puls ska vara interessant men jag har ingen bra kloc

Om du bara vill ha ett tidtagarur så kan du ta precis vilken klocka som helst som har ett stoppur. Borde gå att hitta en för runt 50 kr. Köp inget dyrare. När du tränat lite mer så vill du ha mer funktioner och väljer något mer påkostat och kastar din gam

Tack, Anders! Den ska jag nog köpa!