Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 08:37-AT-
Inget du behöver be om ursäkt för...på FB är vi vana med betydligt fräckare trådstölder och OT snack! 😀
-AT-
Inget du behöver be om ursäkt för...på FB är vi vana med betydligt fräckare trådstölder och OT snack! 😀
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 10:30När jag valde mellan 405 och 305 var det följande saker som gjorde att 405 vann
*Trådlös överföring har tidigare haft en Polar med ljud överföring
*Mindre,snyggare och smidigare klocka
*Fick känlsan att den kommer att vara mera aktuell i Garmins sortim
När jag valde mellan 405 och 305 var det följande saker som gjorde att 405 vann
*Trådlös överföring har tidigare haft en Polar med ljud överföring
*Mindre,snyggare och smidigare klocka
*Fick känlsan att den kommer att vara mera aktuell i Garmins sortim
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 14:06Hej AT.
Nej då inte behöver du be om ursäkt för det. Som sagt, värre har hänt och det var bara ett litet försöka att på ett eller annat sätt att styra tillbaka, till den röda (klockan).
Vänligen
P.
Hej AT.
Nej då inte behöver du be om ursäkt för det. Som sagt, värre har hänt och det var bara ett litet försöka att på ett eller annat sätt att styra tillbaka, till den röda (klockan).
Vänligen
P.
Quote from Camilla Höög on 1 August 2008, 16:40Min 305:a har minsta 12 timmars driftstid med GPS påslagen. Längre tid än så har jag inte tränat/tävlat. Vid 8-9 timmar säger den low battery, men den fortsätter att fungera flera timmar efter det utan problem.
Min 305:a har minsta 12 timmars driftstid med GPS påslagen. Längre tid än så har jag inte tränat/tävlat. Vid 8-9 timmar säger den low battery, men den fortsätter att fungera flera timmar efter det utan problem.
Quote from Lars Mörrby on 3 August 2008, 09:53Jag skulle nog rösta på en Suunto T6c. Ungefär samma funktioner som motsvarande Polar, men snygg så man kan använda den som enda klocka... 😉
Jag skulle nog rösta på en Suunto T6c. Ungefär samma funktioner som motsvarande Polar, men snygg så man kan använda den som enda klocka... 😉
Quote from Torbjörn Karlsson on 3 August 2008, 10:42Varför ha bara en klocka Börje? 😉
Varför ha bara en klocka Börje? 😉
Quote from camilla skogsberg on 3 August 2008, 12:06Jag har länge funderat på någon av Suuntovarianterna. Vill använda samma klocka till både löpning och cykling. Börje du tycker alltså att den är bra? Har du lust att ge en briefing på vad som funkar bra och mindre bra? Tack
Jag har länge funderat på någon av Suuntovarianterna. Vill använda samma klocka till både löpning och cykling. Börje du tycker alltså att den är bra? Har du lust att ge en briefing på vad som funkar bra och mindre bra? Tack
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 12:22Är det någon som har ett bra tips på en klocka om man bara vill ha typ tidtagare och inte pulsmätare till ett ganska lågt pris? Jag känner inte att jag har kommit tillräkligt långt i min träning för att puls ska vara interessant men jag har ingen bra kloc
Är det någon som har ett bra tips på en klocka om man bara vill ha typ tidtagare och inte pulsmätare till ett ganska lågt pris? Jag känner inte att jag har kommit tillräkligt långt i min träning för att puls ska vara interessant men jag har ingen bra kloc
Quote from Camilla Höög on 3 August 2008, 12:35Om du bara vill ha ett tidtagarur så kan du ta precis vilken klocka som helst som har ett stoppur. Borde gå att hitta en för runt 50 kr. Köp inget dyrare. När du tränat lite mer så vill du ha mer funktioner och väljer något mer påkostat och kastar din gam
Om du bara vill ha ett tidtagarur så kan du ta precis vilken klocka som helst som har ett stoppur. Borde gå att hitta en för runt 50 kr. Köp inget dyrare. När du tränat lite mer så vill du ha mer funktioner och väljer något mer påkostat och kastar din gam
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 14:20Tack, Anders! Den ska jag nog köpa!
Tack, Anders! Den ska jag nog köpa!