Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag köpte en jättesnygg "vardagsklocka" men det slutade med att jag har min polar dygnet runt iaf. Det bara blev så!

Ok Sara,

Vill du ha en bra GPS med bra display där du kan se var du har sprungit på kartan så är det Garmin som gäller. Jag har en 301 och den är lite långsam i att hitta satelliterna och pulsmätaren är ganska kass, men annars är den bra. FR305 verkar va

Sara, Börje,

håller med Börje att Garmin är alternativet om du vill ha GPS. Jag tror inte Suuntos GPS-variant sparar ett "spår", vilket jag tycker är det roligaste med GPS, att ser var man sprungit (åkt skidor, paddlat eller vad det nu kan vara). Inne i

Tack så mycket för era tips! Det låter ju som att det tåls att fundera på.. Skulle ju vara skönt med en enkel lösning som funkar med allt så att man slipper tusen olika pryttlar. Typiskt att man ska vara en såden statistikfreak:)

För närvarande ser jag nästan ut som "Bom" när jag springer, har en klocka på var arm.
Dels min kära Polar, modell F11, dels en "löparklocka" jag fått från Runners World för att jag förnyade prenumerationen.
Den använder jag till att mäta mellantider med