Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 13:46Men det är ju kartan man vill utgå ifrån i sina analyser......
Men det är ju kartan man vill utgå ifrån i sina analyser......
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 13:48Det är nog svårt att ge ett exakt svar på Jonas. Jag misstänker att det beror på huruvida man har GPS funktionen påslagen eller ej.
Garmin säger ju 3 timmars effektiv träning tid.En snabb kolla i min kalender ger vid handen att jag sedan senaste ladd
Det är nog svårt att ge ett exakt svar på Jonas. Jag misstänker att det beror på huruvida man har GPS funktionen påslagen eller ej.
Garmin säger ju 3 timmars effektiv träning tid.
En snabb kolla i min kalender ger vid handen att jag sedan senaste ladd
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 13:51Vilken klocka pratar du om då Frippe?
Vilken klocka pratar du om då Frippe?
Quote from Urban Nilsson on 31 July 2008, 13:59Jag kör med tidtagning enbart. Det är ju sträckan och tiden det tog att tillryggalägga den som räknas. Sträckan mäter jag på nätet. Pulen känner jag bra vid det här laget så jag känner inget behov av att mäta den.
Jag kör med tidtagning enbart. Det är ju sträckan och tiden det tog att tillryggalägga den som räknas. Sträckan mäter jag på nätet. Pulen känner jag bra vid det här laget så jag känner inget behov av att mäta den.
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 14:02Någon som kört utmattningsövning på 405 med enbart puls och fotpod?
Någon som kört utmattningsövning på 405 med enbart puls och fotpod?
Quote from Elias Engqvist on 31 July 2008, 14:07Någon som blivit utmattad av att hålla på och byta batterier hela tiden?
Någon som blivit utmattad av att hålla på och byta batterier hela tiden?
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 14:11Det är uppladdningsbart.
EDIT Och 405 har 8h träningstid med GPS tillslaget, 2v i vanligt klockläge.
Men det skulle vara intressant att veta hur mycket själva GPS-en drar och om det blir mycket skillnad om man kör sträckmätning med annat. Altarnativt in
Det är uppladdningsbart.
EDIT Och 405 har 8h träningstid med GPS tillslaget, 2v i vanligt klockläge.
Men det skulle vara intressant att veta hur mycket själva GPS-en drar och om det blir mycket skillnad om man kör sträckmätning med annat. Altarnativt in
Quote from Elias Engqvist on 31 July 2008, 14:17"Och 405 har 8h träningstid med GPS tillslaget, 2v i vanligt klockläge" - min klocka mäter allt den ska utan att jag behöver bry mig om batterier i ett par år...
"Och 405 har 8h träningstid med GPS tillslaget, 2v i vanligt klockläge" - min klocka mäter allt den ska utan att jag behöver bry mig om batterier i ett par år...
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 14:19Det gör min casio g-shock också.
Det gör min casio g-shock också.
Quote from ellen olsson on 31 July 2008, 14:20Min Polar S625X klarar sig också utan batteribyte 2-3 år.
Min Polar S625X klarar sig också utan batteribyte 2-3 år.