Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 15:32Tvätta med ättika.
Tvätta med ättika.
Quote from ellen olsson on 14 September 2008, 15:37För egen del så tycker jag att tvättmaskinen tvättar minst lika försiktigt som jag gör.
För egen del så tycker jag att tvättmaskinen tvättar minst lika försiktigt som jag gör.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 16:05Bra tips.
Ställa de i badrummet, varför tänkte jag inte på det??
Det går att köra i maskinen. Härom tvista de lärde antar jag.
Bra tips.
Ställa de i badrummet, varför tänkte jag inte på det??
Det går att köra i maskinen. Härom tvista de lärde antar jag.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 19:14Det verkar ju säga mer om mig än mina skor men jag förstår inte problemet med lite lera?? När den torkat faller den av. Jag har inte jogg-dojorna som show-off så skit samma om de ser sunkiga ut - huvudsaken att jag inte ådrar mig skador på min lekamen gen
Det verkar ju säga mer om mig än mina skor men jag förstår inte problemet med lite lera?? När den torkat faller den av. Jag har inte jogg-dojorna som show-off så skit samma om de ser sunkiga ut - huvudsaken att jag inte ådrar mig skador på min lekamen gen
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 19:16Som Fredrik antydde ovan, det kommer in sand och grus med leran och det sliter som fan på materialet. Som att sandpappra skorna inifrån.
Som Fredrik antydde ovan, det kommer in sand och grus med leran och det sliter som fan på materialet. Som att sandpappra skorna inifrån.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 19:19Slänger mina en gång om året iaf (förlåt miljön!) så jag har inga problem med det. Ibland klarar de livhanken som hundrastarskor och då spelar det ingen roll...
Slänger mina en gång om året iaf (förlåt miljön!) så jag har inga problem med det. Ibland klarar de livhanken som hundrastarskor och då spelar det ingen roll...
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 10:39Om värmen i en 30-gradig tvätt skulle skada skorna så borde de ta ännu mera skada av att sitta på en 37-gradig fot?
Om värmen i en 30-gradig tvätt skulle skada skorna så borde de ta ännu mera skada av att sitta på en 37-gradig fot?
Quote from Bjarne Lewin on 15 September 2008, 10:48Tack Erik! Där kastar du ljus på den oärliga skobranchen. I själva fallet så vinner ju skobranchen på att skorna förblir skitiga, sålänge de inte innehåller läder förståss... fast då är det ju blötan som är farlig och den bekämpas i såfall med fett! Jag u
Tack Erik! Där kastar du ljus på den oärliga skobranchen. I själva fallet så vinner ju skobranchen på att skorna förblir skitiga, sålänge de inte innehåller läder förståss... fast då är det ju blötan som är farlig och den bekämpas i såfall med fett! Jag u
Quote from Camilla Höög on 15 September 2008, 11:22Jag gör följande med mina:
Borsta rent dem med diskborste under rinnande vatten, ta ur sulorna, ställer dem på tork i sport-torkrummet (ett litet utrymme på ca 3 kvm i lägenheten med torklinor och tvättkorgar där jag torkar och förvarar all använd sportut
Jag gör följande med mina:
Borsta rent dem med diskborste under rinnande vatten, ta ur sulorna, ställer dem på tork i sport-torkrummet (ett litet utrymme på ca 3 kvm i lägenheten med torklinor och tvättkorgar där jag torkar och förvarar all använd sportut
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 11:43AT,
haha, jodå, den där kommer man ju ihåg, är det inte nått med koskit också...? I vilket fall så upptäcker man ju det som hänt ganska så med det samma i alla fall, det var det som var poängen. Att vissa tycker det är mysigt är en helt annan femma (H)
AT,
haha, jodå, den där kommer man ju ihåg, är det inte nått med koskit också...? I vilket fall så upptäcker man ju det som hänt ganska så med det samma i alla fall, det var det som var poängen. Att vissa tycker det är mysigt är en helt annan femma (H)