Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 13:15Hmm.
Fastnade för pupperna.
I min värld är det en kroppsdel,
här är det alltså skor?Edit:
Jag försöker att inte lera ner mig,
men funderar allvarligt på att ha
en borste o borsta av dem med...
Vågar inte köra mina dubbdojor i tvättmaskinen,
men det ä
Hmm.
Fastnade för pupperna.
I min värld är det en kroppsdel,
här är det alltså skor?
Edit:
Jag försöker att inte lera ner mig,
men funderar allvarligt på att ha
en borste o borsta av dem med...
Vågar inte köra mina dubbdojor i tvättmaskinen,
men det ä
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 13:59I min värld är det TVÅ kroppsdelar. The Dynamic Duo.
Men i Stockholm är det ofta ett par skor också.
Pjuck, alltså.
Dojjor.
I min värld är det TVÅ kroppsdelar. The Dynamic Duo.
Men i Stockholm är det ofta ett par skor också.
Pjuck, alltså.
Dojjor.
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 12:01tänker nog på samma kroppsdelar om jag fattade dig rätt.
pjuck är gångbart där jag växte upp också;)
tänker nog på samma kroppsdelar om jag fattade dig rätt.
pjuck är gångbart där jag växte upp också;)
Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 21:29Utvärdering:
Frystricket : Funkar inte. En gång illaluktande alltid..
Ställa i badrummet : Slipper lukten i hallen. Funkar. 🙂
Utvärdering:
Frystricket : Funkar inte. En gång illaluktande alltid..
Ställa i badrummet : Slipper lukten i hallen. Funkar. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 21:34Och hur gott luktar det i badrummet? 🙂 Kanske dags för en andra utvärdering om ett par dagar...
Och hur gott luktar det i badrummet? 🙂 Kanske dags för en andra utvärdering om ett par dagar...
Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 21:38Bra ventilation i mitt badrum.
Singel, jag bryr mig inte. 🙂
Bra ventilation i mitt badrum.
Singel, jag bryr mig inte. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 21:53Ah, som singel kan det kanske vara ett smart drag att flytta dem till badrummet, så att eventuellt inbjudna damer inte vänder redan i hallen... Nu får du ju i alla fall in dejten i lägenheten, och eftersom kvinnor inte går på toaletten (i alla fall inte h
Ah, som singel kan det kanske vara ett smart drag att flytta dem till badrummet, så att eventuellt inbjudna damer inte vänder redan i hallen... Nu får du ju i alla fall in dejten i lägenheten, och eftersom kvinnor inte går på toaletten (i alla fall inte h
Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 22:34Jo det fanns väl en orsak till att jag ville bli av med lukten.. 🙂
Jo det fanns väl en orsak till att jag ville bli av med lukten.. 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 24 September 2008, 22:48Har dom torkat så luktar dom inte längre. Det är min erfarenhet. Luktar dom ändå så är något fel och dom ska in i tvättmaskinen för en svängom.
Har dom torkat så luktar dom inte längre. Det är min erfarenhet. Luktar dom ändå så är något fel och dom ska in i tvättmaskinen för en svängom.
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 08:04Jerry!
Längre upp i tråden tipsade jag om bikarbonat. Strössla ut det i pjucken och låt stå över natten eller tills du skall ut nästa gång. Stanken är som bortblåst! (H)
Jerry!
Längre upp i tråden tipsade jag om bikarbonat. Strössla ut det i pjucken och låt stå över natten eller tills du skall ut nästa gång. Stanken är som bortblåst! (H)