Quote from Funbeat user on 10 August 2013, 08:53Heja! Nu har jag varit och filmat när jag springer på löpbamd och vet ni vad? Jag har ett neutralt löpsteg. Trots att det ser ut som jag pronerar när hag står still. När jag drog på mig asics gt2000 och sprang på bandet pekade mina hälsenor utåt- inte kon
Heja! Nu har jag varit och filmat när jag springer på löpbamd och vet ni vad? Jag har ett neutralt löpsteg. Trots att det ser ut som jag pronerar när hag står still. När jag drog på mig asics gt2000 och sprang på bandet pekade mina hälsenor utåt- inte kon
Quote from Funbeat user on 10 August 2013, 10:44Gå tillbaka till första stället och reklamera. Kräv ersättning.
Lycka till!
Gå tillbaka till första stället och reklamera. Kräv ersättning.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 10 August 2013, 10:56Ja, det tycker jag också. Dåliga råd ska reklameras, och de skor de lurade på dig ska de ta tillbaka!
Ja, det tycker jag också. Dåliga råd ska reklameras, och de skor de lurade på dig ska de ta tillbaka!
Quote from Funbeat user on 10 August 2013, 12:01@ Mikael - det är själva den bromsande känslan som stör mig, och som jag måste få bort på något sätt och än så länge får jag inte till det... Det är väl bara att fortsätta testa, gissar jag, och hoppas på att det faller på plats till slut! 🙂
@ Tibor - j
@ Mikael - det är själva den bromsande känslan som stör mig, och som jag måste få bort på något sätt och än så länge får jag inte till det... Det är väl bara att fortsätta testa, gissar jag, och hoppas på att det faller på plats till slut! 🙂
@ Tibor - j
Quote from Funbeat user on 10 August 2013, 12:15Linda-> Jag uttryckte mig slarvigt. Jag menar ungefär som Petter skrev med tillägget att det blir pronation först när leden också roterar inåt. Man kan alltså rulla över litegrand och fortfarande vara stabil i foten (d.v.s utan att leden roterar) vilket i
Linda-> Jag uttryckte mig slarvigt. Jag menar ungefär som Petter skrev med tillägget att det blir pronation först när leden också roterar inåt. Man kan alltså rulla över litegrand och fortfarande vara stabil i foten (d.v.s utan att leden roterar) vilket i
Quote from Funbeat user on 10 August 2013, 13:19Anna, Om du vill jobba med löpsteget, och intervallerna är jobbig för dig, skippa då intervallerna! Kör dina vanliga "pass" och jobba upp frekvensen på dom. Jag kan som sagt springa i 180 takt i 6 tempo, utan problem.
Det finns olika sätt att hitta frek
Anna, Om du vill jobba med löpsteget, och intervallerna är jobbig för dig, skippa då intervallerna! Kör dina vanliga "pass" och jobba upp frekvensen på dom. Jag kan som sagt springa i 180 takt i 6 tempo, utan problem.
Det finns olika sätt att hitta frek
Quote from Funbeat user on 10 August 2013, 18:11@Tibor: "För övrigt: Den stora bollen bar ju klockren för mig! Tänkte på den idag på långpass då och då, och den är nog för mig den bästa hittills!"
Tackar, happy to help 😉
@Tibor: "För övrigt: Den stora bollen bar ju klockren för mig! Tänkte på den idag på långpass då och då, och den är nog för mig den bästa hittills!"
Tackar, happy to help 😉
Quote from Ulrika Ekelund on 11 August 2013, 00:18@Anna. Många bra tips från Tibor. Öka frekvensen! Försök att ha liiiite framåtlut när du springer. Då blir steget automatiskt kortare, vilket ger högre frekvens, och fotisättningen hamnar mer under kroppen, vilket ger mindre bromseffekt, mindre påfrestnin
@Anna. Många bra tips från Tibor. Öka frekvensen! Försök att ha liiiite framåtlut när du springer. Då blir steget automatiskt kortare, vilket ger högre frekvens, och fotisättningen hamnar mer under kroppen, vilket ger mindre bromseffekt, mindre påfrestnin
Quote from Funbeat user on 11 August 2013, 07:01Hänger du med Soffi Propp.
Jesper N. skrev bra:
Men hur som helst, skitsamma. Spring i de skor som är sköna och känns bra, och spring så mycket du kan utan att du får ont, då brukar det bli bra till slut. Spring gärna barfota, men var inte rädd för dämp
Hänger du med Soffi Propp.
Jesper N. skrev bra:
Men hur som helst, skitsamma. Spring i de skor som är sköna och känns bra, och spring så mycket du kan utan att du får ont, då brukar det bli bra till slut. Spring gärna barfota, men var inte rädd för dämp
Quote from Funbeat user on 11 August 2013, 15:05K G Nyström jag hänger med! Kör nu på en skön neutral sko med mycket dämpning, om bara hälsenan kunde ge med sig det verkar bli värre.
K G Nyström jag hänger med! Kör nu på en skön neutral sko med mycket dämpning, om bara hälsenan kunde ge med sig det verkar bli värre.