Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 14:31Om Rasmus kör sin premiär-tri här gör jag det oxå.
Om Rasmus kör sin premiär-tri här gör jag det oxå.
Quote from j sollerman on 2 March 2010, 14:42räcker det inte att jag är med =)
räcker det inte att jag är med =)
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 14:44meeeen.....3 veckor efter knäop...kan vara att lite för optimistiskt tänkande 🙂
Kanske som åskådare 🙂
meeeen.....3 veckor efter knäop...kan vara att lite för optimistiskt tänkande 🙂
Kanske som åskådare 🙂
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 14:49Åh, Kalle, det hade jag missat!! Men jag vill ha med Rasmus oxå. Sådetså.
Anders: Om jag ska komma runt behöver jag allt påhejande som kan uppbringas. Hoppas du läker snabbt.
Åh, Kalle, det hade jag missat!! Men jag vill ha med Rasmus oxå. Sådetså.
Anders: Om jag ska komma runt behöver jag allt påhejande som kan uppbringas. Hoppas du läker snabbt.
Quote from j sollerman on 2 March 2010, 14:52Klart Raz ska vara med!
Klart Raz ska vara med!
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 11:29Om det är fler "nybörjare" som ska köra så känns det OK även för mig att göra tri-premiär...
Om det är fler "nybörjare" som ska köra så känns det OK även för mig att göra tri-premiär...
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 11:48Hmm, kräver licens, står det på hemsidan. Verkar kosta 270 kr, men den siffran är från förra året så det kanske inte stämmer för 2010. Det plus 250 kr i startavgift, plus resa till och från, gör nog att hela kalaset hamnar på 700-800 kr. Väl saftigt...
Hmm, kräver licens, står det på hemsidan. Verkar kosta 270 kr, men den siffran är från förra året så det kanske inte stämmer för 2010. Det plus 250 kr i startavgift, plus resa till och från, gör nog att hela kalaset hamnar på 700-800 kr. Väl saftigt...
Quote from Lotta W on 3 March 2010, 13:26Rasmus, du kan antingen köra utan licens i motionsklass eller lösa endagslicens för ca 100:-.
Rasmus, du kan antingen köra utan licens i motionsklass eller lösa endagslicens för ca 100:-.
Quote from Lotta W on 3 March 2010, 13:30... men de har visst bara tävlingsklasser 😉
... men de har visst bara tävlingsklasser 😉
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 13:42Med licensavgiften ingår det bl.a försäkring under träning och lite annat smått och gott. Kan vara värt att tänka på.
Med licensavgiften ingår det bl.a försäkring under träning och lite annat smått och gott. Kan vara värt att tänka på.