Quote from ellen olsson on 3 March 2010, 20:26Min första triathlontävling var en ½IM med bassängsimning.
Min första triathlontävling var en ½IM med bassängsimning.
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 20:26Him, himself and he?
Han är så snabb att han hinner köra tre gånger allt innan vi andra (=jag) hunnit fram?
Him, himself and he?
Han är så snabb att han hinner köra tre gånger allt innan vi andra (=jag) hunnit fram?
Quote from j sollerman on 3 March 2010, 20:4550 metersbassäng låter läskigt. Jag har bara simmat i 25 😉
50 metersbassäng låter läskigt. Jag har bara simmat i 25 😉
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 21:02Då är du en hejare på voltvändning och vinner lite vingelmån.
Då är du en hejare på voltvändning och vinner lite vingelmån.
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 21:25Ang. priser på licenser. Min sambo kör motocross och där kostar en licens 3100...
Ang. priser på licenser. Min sambo kör motocross och där kostar en licens 3100...
Quote from j sollerman on 4 March 2010, 06:10Tvivlar att jag är en hejare på voltvändningar tills dess. Och vet inte ens om jag ska försöka mig på det på tävling, man vill ju inte skämma ut sig 😉
Tvivlar att jag är en hejare på voltvändningar tills dess. Och vet inte ens om jag ska försöka mig på det på tävling, man vill ju inte skämma ut sig 😉
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 14:09Så med andra ord blir vi några nybörjare på denna tävling, spännande (V)
Så med andra ord blir vi några nybörjare på denna tävling, spännande (V)
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 14:30Jättkul för ett blåbär med massa andra blåbär!
Jag satsar på sistaplatsen för att hålla mig hel till Kalmar. Min kropp har en massa hyss för sig och det hjälper inte att jag försöker pressa mig till nåt som inte kroppen klarar av. Det får ni gärna påminn
Jättkul för ett blåbär med massa andra blåbär!
Jag satsar på sistaplatsen för att hålla mig hel till Kalmar. Min kropp har en massa hyss för sig och det hjälper inte att jag försöker pressa mig till nåt som inte kroppen klarar av. Det får ni gärna påminn
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 00:42Hade missat denna tävling helt, så det kommer att bli min premiär som triatlet. Siktar på att genomföra Tjörns triathlon. Så det verkar vara en bra start på det hela:-)
Hade missat denna tävling helt, så det kommer att bli min premiär som triatlet. Siktar på att genomföra Tjörns triathlon. Så det verkar vara en bra start på det hela:-)
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 21:49Voltvändning lär inte funka pga trängsel.
Även Åhus Triathlon (8/8 om jag minns rätt) har bassäng så den som löser licens kan få valuta för pengarna 😉
Voltvändning lär inte funka pga trängsel.
Även Åhus Triathlon (8/8 om jag minns rätt) har bassäng så den som löser licens kan få valuta för pengarna 😉