Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 15:00Jodå, men detta skulle i så fall vara en engångsgrej för mig. Det blir väldigt mycket pengar för en enda grej som jag vill göra som en kul grej.
Inom landsvägscyklingen har man engångslicenser i motionsklass, men det verkar inte finnas inom triathlon. Sv
Jodå, men detta skulle i så fall vara en engångsgrej för mig. Det blir väldigt mycket pengar för en enda grej som jag vill göra som en kul grej.
Inom landsvägscyklingen har man engångslicenser i motionsklass, men det verkar inte finnas inom triathlon. Sv
Quote from ellen olsson on 3 March 2010, 16:34Om det är något som är sjukt så är det priset för cykellicensen...
SCF verkar inte alltför sugna på att ha licensierade cyklister.
Om det är något som är sjukt så är det priset för cykellicensen...
SCF verkar inte alltför sugna på att ha licensierade cyklister.
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 16:39Jo, det är ju galet. 400 kostade det förra året. Vad har hänt som kan motivera en 50-procentig ökning från ett år till ett annat?
Jo, det är ju galet. 400 kostade det förra året. Vad har hänt som kan motivera en 50-procentig ökning från ett år till ett annat?
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 16:51Jag tycker inte att det är speciellt dyrt med tanke på att en grupplivförsäkring ingår.
Vad kostar en glad hoppa i försäkring?
Jag tycker inte att det är speciellt dyrt med tanke på att en grupplivförsäkring ingår.
Vad kostar en glad hoppa i försäkring?
Quote from ellen olsson on 3 March 2010, 19:11Samma försäkring ingår i triathlonlicensen.
Samma försäkring ingår i triathlonlicensen.
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 20:11Jag undrade hur simning i bassäng gick till och ville bara delge er vad jag fann i förra årets pm:
"Simningen sker i Framnäsbadets 50 meters utomhusbassäng, Start i vattnet vid/under hopptornet, uppgång på andra sidan efter 750 m. Max 8 banor med max 10
Jag undrade hur simning i bassäng gick till och ville bara delge er vad jag fann i förra årets pm:
"Simningen sker i Framnäsbadets 50 meters utomhusbassäng, Start i vattnet vid/under hopptornet, uppgång på andra sidan efter 750 m. Max 8 banor med max 10
Quote from ellen olsson on 3 March 2010, 20:14Ja, det är ungefär så man brukar göra när simningen är i bassäng. För att förenkla för stackarna som ska räkna vändningar har de säkert olikfärgade badmössor också.
Ja, det är ungefär så man brukar göra när simningen är i bassäng. För att förenkla för stackarna som ska räkna vändningar har de säkert olikfärgade badmössor också.
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 20:16Va bra att du visste det då.
Va bra att du visste det då.
Quote from j sollerman on 3 March 2010, 20:21Fredrik vet allt.
Fredrik vet allt.
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 20:23Det är många Torbjörn Wolffram som ska vara med.
Det är många Torbjörn Wolffram som ska vara med.