Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelFantastiska ledlampan N-1000 från …
You need to log in to create posts and topics.

Kul att höra Martin.
På måndag kommer det hem massor av lampor för leverans.

Träna hårt i mörkret.

Hej, Christer!
Du skriver att det är uppmätt 1000 lm från en meter. Är det egen mätning?

Hej Robert.
Det var en kund till mig som kom och berättade det. Jag har ingen dokumentation på det och vet inte om mätaren var kalibrerad. Men de blev överraskade att det var 1000 Lumen, för det brukar aldrig stämma när det mätt andra lampor.

C

Till alla som funderar på min f-skatt. Gå gärna in och slå en upplysning på mitt företag. Org nr 556474-6203. Jag hade en dipp förra verksamhetsåretåret pga en kundförlust på 110 000 kr plus advokatkostnader på 40 000 kr. Men det är överstökat nu. Fast h

Småaktigt kanske, men stör mig. Hade nästan bestämt mig för att beställa denna lampa. I annonsen här på funbeat står att ett set innehåller "Hjälmfäste Tillbehör", "Lampa", "O-ringar", "Huvudsele", "Vattenskyddat batteri", "Batterihållare", "Laddare". Men

Aj då, annonsen är inte uppdaterad.
Kan ju säga att två andra lampsäljare som testat lampan vill att jag höjer priset till 1500 då man ska ha de marginalerna på Led-lampor.

Ajdå, slarvigt läst av mig som inte uppmärksammade det. Jag beställde det som jag trodde var alltihop. Får hem den idag tror jag. Borde gå att knåpa ihop något men först ska den på styret. Spänd på om den är så bra som jag hoppas. Nu kör jag med en Cateye

Christer:
Du kanske även skulle passa på och rätta några av felaktigheterna i din reklamtext. Tex:
"Led-lampor kräver exakt rätt spänning." Vilket inte alls stämmer med verkligheten.
Liksom det du skriver om batterier.
(Det finns mera)

OK?

Jag har aldrig utgett mig för att ha en proffsbutik. Jag säljer lampor som jag själv tyckte fungrar bra och många kompisar ville ha. Då tyckte jag att jag kunde erbjuda fler att köpa den. Visst, jag skulle kunna anlita en reklambyrå som marknadsförde det

Tack Håkan för att du engagerar dig.
Jag ska ta det till mig och rätta det.
Jag skrev bara ner det jag fick av en annan Led säljare för en tid sedan.

Ha de så bra
Christer