Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelFantastiska ledlampan N-1000 från …
You need to log in to create posts and topics.

Mycke sladd att vira runt om man har den på styret!

Eller så kommer den med två, som MJ-808, en lång och en kort. Om lampan kan också användas på hjälmen, så gör det nog det (kommer med 2).

Inga lösa kablar, bara en skarv på halva längden.

Intressant att läsa era synpunkter.
Det är jag som säljer lampan som annonseras här på FunBeat, jag heter Christer Dahlin och har ett företag som i huvudsak jobbar med försäljning, service och kalibrering av vågar på industrin.
Jag ville ha en bättre lamp

Kan ju göra ytterligare ett tillägg. Jag var i dag till min revisor med över 200 kvitton på lampor förutom mina ordinarie fakturor. Jag kommer att göra om systemet så alla beställningar av lampor ska gå via en annan hemsida så det går direkt in i bokförin

Köp en Banner!

David, vad tror du jag gjort? I två perioder.
Annars skulle jag definitivt inte göra reklam i forumet. Jag vill bara ge en liten förklaring till vem jag är so har en bannets här på Funbeat och säljer en led-lampa.
Så jag har bidragit med ca 16 000 kr till

Ouupps! Jag förstorar texten o skrollar så blir det genast bättre.

Bra David.
Så blev det massa felstavningar av mig. Men jag har aldrig utgett mig för att vara duktig på sånt. Dessutom skriver iPaden lite som den vill.

Ut i mörkret och slit nu David;)
C

Så, nu när vi äntligen återkommit till trådens ämne igen...Har nu hunnit testa lampan lite mer men ännu bara ett par träningspass. Är iallafall fortsatt mkt nöjd med allt! T.o.m. huvudselens justerbarhet som jag misstänkte skulle kunna vara lite bristfäll