Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 19:09Vem var det som sa "Hellre lyss till den kolv som brast än att aldrig starta en båge"???
Vem var det som sa "Hellre lyss till den kolv som brast än att aldrig starta en båge"???
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 19:26Perspektiv på tillvaron: http://dailyviews.runnersworld.com/2008/06/non-runner-dies.html (H)
Perspektiv på tillvaron: http://dailyviews.runnersworld.com/2008/06/non-runner-dies.html (H)
Quote from Bjarne Lewin on 30 November 2009, 19:31Att leva är det farligaste som finns!
ALLA dör
😉
Att leva är det farligaste som finns!
ALLA dör
😉
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 19:32Anders: Pssst, jag tror det är duathlon man ska hålla på med då! *snilleblixtar*
Eller.. är triathlon ännu bättre kanske? Vad undviker, respektive riskerar, man med att cykla? (förutom att bli roadkill då...)
Nån som vet? (H)
Anders: Pssst, jag tror det är duathlon man ska hålla på med då! *snilleblixtar*
Eller.. är triathlon ännu bättre kanske? Vad undviker, respektive riskerar, man med att cykla? (förutom att bli roadkill då...)
Nån som vet? (H)
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 20:02Christer är kaxig för att han är 62 å jag ynka 61...hehehe...Men vi känner väl oss som dom andra ungdomarna här i FunBeat!!??....K-G 71 och Peter Nilsson var väl född -82 om jag inte minns fel från Månkarbo Marathons ålderslista,(Förlåt om jag hade fel..?
Christer är kaxig för att han är 62 å jag ynka 61...hehehe...Men vi känner väl oss som dom andra ungdomarna här i FunBeat!!??....K-G 71 och Peter Nilsson var väl född -82 om jag inte minns fel från Månkarbo Marathons ålderslista,(Förlåt om jag hade fel..?
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 21:03"Äldre" när man är 45-55 år!!! Nu får dom ge sig! Vad är då mina gympadeltagare (66-92 år), uråldriga??
Som ansvarig för de fysiska aktiviteterna på ett aktivitetscentrum för pensionärer så måste jag säga att de flesta äldre mår bättre, blir /håller sig f
"Äldre" när man är 45-55 år!!! Nu får dom ge sig! Vad är då mina gympadeltagare (66-92 år), uråldriga??
Som ansvarig för de fysiska aktiviteterna på ett aktivitetscentrum för pensionärer så måste jag säga att de flesta äldre mår bättre, blir /håller sig f
Quote from Elias Engqvist on 30 November 2009, 21:09Huvudsaken att man har kul. Hur det sen slutar är en annan sak men jag dör hellre i löparspåret än i långvården...
Huvudsaken att man har kul. Hur det sen slutar är en annan sak men jag dör hellre i löparspåret än i långvården...
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 21:23Fauja Singh gjorde Toronto Marathon 2003 på 5:40, när han var 92 år.
Såvitt jag och Wikipedia vet, så lever han fortfarande, och sprang marathonlopp åtminstone till 2005.
Fauja Singh gjorde Toronto Marathon 2003 på 5:40, när han var 92 år.
Såvitt jag och Wikipedia vet, så lever han fortfarande, och sprang marathonlopp åtminstone till 2005.
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 21:26Gick han över till Ultralopp 2006, eller vad gjorde han då?
Gick han över till Ultralopp 2006, eller vad gjorde han då?
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 21:35Jag har alltså 2,5 år kvar tills jag får knäproblem. Bäst att springa så mycket som möjligt fram till dess, då. Fast idag gick det trögt. För mycket gravitation, tror jag. (#) Och motlut, motvind och annat elände. Men inga onda knän, så jag är nog inte ga
Jag har alltså 2,5 år kvar tills jag får knäproblem. Bäst att springa så mycket som möjligt fram till dess, då. Fast idag gick det trögt. För mycket gravitation, tror jag. (#) Och motlut, motvind och annat elände. Men inga onda knän, så jag är nog inte ga