Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 13:07> Dan L. skrev:
>> Bli äldre? Det låter som en ganska defensiv satsning.
>> Få som fått skit för att de misslyckats, menar jag...>Mening 3 förstår jag ej
Jag menade att det är en defensiv satsning för att det är väldigt få i världshistorien som fått
> Dan L. skrev:
>> Bli äldre? Det låter som en ganska defensiv satsning.
>> Få som fått skit för att de misslyckats, menar jag...
>Mening 3 förstår jag ej
Jag menade att det är en defensiv satsning för att det är väldigt få i världshistorien som fått
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 13:26Dan L.
Skulle jag kunna gå till världshistorien? 😉
Nog för att jag är en obotlig optimist, men .......
Dan L.
Skulle jag kunna gå till världshistorien? 😉
Nog för att jag är en obotlig optimist, men .......
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 14:48Jag vet inte mycket varken om världshistorien eller dig, men det verkar inte som om du nöjt dig med att _gå_ dit.
Jag vet inte mycket varken om världshistorien eller dig, men det verkar inte som om du nöjt dig med att _gå_ dit.
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 20:06101 år ...å sedan finito.....enl Månkarbo mossan....Solklart alltså.!!??!!
Och åk nu inte runt så där på en massa underbara å fantastiska å otroligt roliga ultran runt om i Europa heller...sluta med det!?....vi andra blir ju då så där djävla avundsjuka på
101 år ...å sedan finito.....enl Månkarbo mossan....Solklart alltså.!!??!!
Och åk nu inte runt så där på en massa underbara å fantastiska å otroligt roliga ultran runt om i Europa heller...sluta med det!?....vi andra blir ju då så där djävla avundsjuka på
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 21:07Kjell: Säffle marathon, Berlin marathon eller NY maraton, varför skulle man vara avundsjuk på såna metropol-löpare? Ska sikta in mig på Ölands marathon 2011. I år skulle jag ha klarat en 56:e placering i tävlingsklassen eller en 9:e i M40 förutsatt att ty
Kjell: Säffle marathon, Berlin marathon eller NY maraton, varför skulle man vara avundsjuk på såna metropol-löpare? Ska sikta in mig på Ölands marathon 2011. I år skulle jag ha klarat en 56:e placering i tävlingsklassen eller en 9:e i M40 förutsatt att ty
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 22:21Varför inte 2010 då Anders.???...det finns många månader kvar att slipa formen på.
Och vad gäller Öland eller Löttorp som det visst heter oxså så fanns det förut en omröstning om den finaste Marathon-medaljen i Sverige....ALLA som hade sprungit på Öland s
Varför inte 2010 då Anders.???...det finns många månader kvar att slipa formen på.
Och vad gäller Öland eller Löttorp som det visst heter oxså så fanns det förut en omröstning om den finaste Marathon-medaljen i Sverige....ALLA som hade sprungit på Öland s
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 00:42Senile Kjell.
Säffle Marathon finns ej längre.Jag hann med 12 stycken.
Jan-Erik Ullström gjorde väl alla 21.(t+)Hur många hann du med - slöfock?;)
Senile Kjell.
Säffle Marathon finns ej längre.
Jag hann med 12 stycken.
Jan-Erik Ullström gjorde väl alla 21.(t+)
Hur många hann du med - slöfock?;)
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 08:23Kjell: Har just börjat springa och ska slipa på formen och bygga upp distansen till en halvmara 2010. Att ila för mycket = kanske mista hela stycket.
Ölands maraton går fortfarande och är utannonserad till lördag 24 juli 2010 så vi får hoppas att den hän
Kjell: Har just börjat springa och ska slipa på formen och bygga upp distansen till en halvmara 2010. Att ila för mycket = kanske mista hela stycket.
Ölands maraton går fortfarande och är utannonserad till lördag 24 juli 2010 så vi får hoppas att den hän
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 17:20Jo du K-G...jag har sprungit den EN gång...Och det var en helt underbar marathon av det klassiska måttet dvs man började vid punkt A. (Marathon-slagfältet/gravarna!) samt slutade vid punkt B inne i Säffle. (Underbara Panatinaikos-arenan.). Tufft att arran
Jo du K-G...jag har sprungit den EN gång...Och det var en helt underbar marathon av det klassiska måttet dvs man började vid punkt A. (Marathon-slagfältet/gravarna!) samt slutade vid punkt B inne i Säffle. (Underbara Panatinaikos-arenan.). Tufft att arran