Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 16:34Dan L. skrev:
Bli äldre? Det låter som en ganska defensiv satsning. Få som fått skit för att de misslyckats, menar jag...Mening 3 förstår jag ej, men defensiv satsning.
Raka motsatsen Dan.
Om man satsar på att bli äldre så blir man ganska så naturligt
Dan L. skrev:
Bli äldre? Det låter som en ganska defensiv satsning. Få som fått skit för att de misslyckats, menar jag...
Mening 3 förstår jag ej, men defensiv satsning.
Raka motsatsen Dan.
Om man satsar på att bli äldre så blir man ganska så naturligt
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 18:50K.G: Jag tror du blir glad även om du bara skulle bli 95 eller 100. Det är ju liksom du, glad!
K.G: Jag tror du blir glad även om du bara skulle bli 95 eller 100. Det är ju liksom du, glad!
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 19:20Tack Anders.
Tack Anders.
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 20:32Inflammation of the tendon of Peroneus Brevis
Det är vad jag fått och det är nog bara för att jag är så gammal.Men i fortsättningen ska jag stretcha. Jag tror på att stretcha igen efter att ha provat att inte göra det.
Inflammation of the tendon of Peroneus Brevis
Det är vad jag fått och det är nog bara för att jag är så gammal.
Men i fortsättningen ska jag stretcha. Jag tror på att stretcha igen efter att ha provat att inte göra det.
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 21:43Nu var jag ute å lyfte en tuva runt den fantastiskt berömda Trafaldighetskällan i Finntorp utanför Månkarbo....Sniffade lite först sen satte jag dit tänderna å sög,sög,sög......K-G blir 101 år å jag själv 111 år samt Funbeat kommer att avslutas om sju år.
Nu var jag ute å lyfte en tuva runt den fantastiskt berömda Trafaldighetskällan i Finntorp utanför Månkarbo....Sniffade lite först sen satte jag dit tänderna å sög,sög,sög......K-G blir 101 år å jag själv 111 år samt Funbeat kommer att avslutas om sju år.
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 00:09Det var lugnande besked Kjell.
Räknar stenhårt med att du tar hand om mig när den dagen kommer.(#)Har ju ett rum inbokat på ditt hem för människor med konstiga åsikter.(t+)
Det var lugnande besked Kjell.
Räknar stenhårt med att du tar hand om mig när den dagen kommer.(#)
Har ju ett rum inbokat på ditt hem för människor med konstiga åsikter.(t+)
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 00:25Är du hemma nu K-G?
Välkommen i så fall! (t+)
Är du hemma nu K-G?
Välkommen i så fall! (t+)
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 00:51Manne.
Nej, inte hemma i Sverige och jag har ingen Fia att knuffa. Grattis.Det går ett 24H i närheten av Avignon till helgen. Det lockar som ett avslappnande långpass. Det lär vara lite tjosan kring detta lopp. Ytterligare plus.
Vi får väl se.Sedan fi
Manne.
Nej, inte hemma i Sverige och jag har ingen Fia att knuffa. Grattis.
Det går ett 24H i närheten av Avignon till helgen. Det lockar som ett avslappnande långpass. Det lär vara lite tjosan kring detta lopp. Ytterligare plus.
Vi får väl se.
Sedan fi
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 01:07Det är ju inte för inte som att man gärna skulle haka på, tyvärr börjar min fritid ätas upp lite för mycket men man kan ju alltid drömma om att rymma.(H)
Och så vill jag ju knuffas...;)
Nån här på FB undrade ju dock om du hade bedrivit 144 timmars respi
Det är ju inte för inte som att man gärna skulle haka på, tyvärr börjar min fritid ätas upp lite för mycket men man kan ju alltid drömma om att rymma.(H)
Och så vill jag ju knuffas...;)
Nån här på FB undrade ju dock om du hade bedrivit 144 timmars respi
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 08:13144 timmar i respirator?
Kanske bra vid min ålder?
Gillar ju att testa gränser, så - men nej.Det bästa för omgivningen vore väl att jag då höll käften i 144 timmar.
Maila mig gärna var jag hittar muntergöken.:@
144 timmar i respirator?
Kanske bra vid min ålder?
Gillar ju att testa gränser, så - men nej.
Det bästa för omgivningen vore väl att jag då höll käften i 144 timmar.
Maila mig gärna var jag hittar muntergöken.:@