Quote from Guest on 15 January 2008, 20:29Undrar vad en normal fart på löpbandet är? Har nu börjat klara 5 km på en fart av 9 km/h. Ibland börjar jag på 8.5 km/h.
Kör också utan backar....är det helt värdelöst? Menar, tänkte klara en mil innan det är dags att springa ute...hur kommer det då gå?
Undrar vad en normal fart på löpbandet är? Har nu börjat klara 5 km på en fart av 9 km/h. Ibland börjar jag på 8.5 km/h.
Kör också utan backar....är det helt värdelöst? Menar, tänkte klara en mil innan det är dags att springa ute...hur kommer det då gå?
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 20:39Marie: Normal fart tycker jag inte man kan definiera - det beror ju helt och hållet på din egen kapacitet....
På din andra fråga vill jag av egen erfarenehet svara - inga problem. När jag började springa sprang jag BARA på löpband. När jag kommit upp i e
Marie: Normal fart tycker jag inte man kan definiera - det beror ju helt och hållet på din egen kapacitet....
På din andra fråga vill jag av egen erfarenehet svara - inga problem. När jag började springa sprang jag BARA på löpband. När jag kommit upp i e
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 20:42Jag vet inte hur länge du tränat men jag började nog någonstans där 8-8,5 km/h. Kör du lite fartlek och intervaller och visst backträning också så utmanar du kroppen och lär den springa snabbare.
Vad som är normalt?
Tja eliten kör väl någonstans 20km/h.
Jag vet inte hur länge du tränat men jag började nog någonstans där 8-8,5 km/h. Kör du lite fartlek och intervaller och visst backträning också så utmanar du kroppen och lär den springa snabbare.
Vad som är normalt?
Tja eliten kör väl någonstans 20km/h.
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 20:52Maria: Eliten kör i drygt 36 km/h.
Maria: Eliten kör i drygt 36 km/h.
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 20:55Är det sant!!! Precis dubbelt så fort som jag kan springa korta intervaller.... (#)
Är det sant!!! Precis dubbelt så fort som jag kan springa korta intervaller.... (#)
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 20:5736km/h = 6 km på 10 minuter Hm...vilken elit då? Det handlade ju om 5km och inte sprint, men det är väl Davids humor som spökar misstänker jag 🙂
36km/h = 6 km på 10 minuter Hm...vilken elit då? Det handlade ju om 5km och inte sprint, men det är väl Davids humor som spökar misstänker jag 🙂
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 20:58kan det ha nått med davids cykelhumor att göra möjligen?
kan det ha nått med davids cykelhumor att göra möjligen?
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 20:59Ja så kan det vara...för då tillhör David själv eliten tror jag 😀
Ja så kan det vara...för då tillhör David själv eliten tror jag 😀
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 21:06helt klart
helt klart
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 21:10Cyklar 36 km/h kanske????
Cyklar 36 km/h kanske????