Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 10:22För cyklister finns väl en sådan simulator som man kan koppla till teve, har jag för mig, där man kan köra t ex en etapp på Tour de France där nere i källaren. Hade varit perfekt till löpband, också! 🙂
För cyklister finns väl en sådan simulator som man kan koppla till teve, har jag för mig, där man kan köra t ex en etapp på Tour de France där nere i källaren. Hade varit perfekt till löpband, också! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 15:41Det skulle va grymt! En stor skärm med uppförsbackar och allt där bandet "följer" med upp och ner.....
Eller att man kan välja nån tv-kanal. De där tv´n sitter där displayen med alla siffror sitter är mest jobbigt. Jag får iaf lite ont i ögonen av att tit
Det skulle va grymt! En stor skärm med uppförsbackar och allt där bandet "följer" med upp och ner.....
Eller att man kan välja nån tv-kanal. De där tv´n sitter där displayen med alla siffror sitter är mest jobbigt. Jag får iaf lite ont i ögonen av att tit
Quote from Adam Balogh on 22 February 2008, 11:14Jag använder solur. Så snabbt springer jag...
Jag använder solur. Så snabbt springer jag...