Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 16:22Men David, är du gravid?
Men David, är du gravid?
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 16:44Om man nu absolut vill komma åt syreupptagingsförmågan specifikt och om man betänker att syftet är var det är kan man inte tänka sig att köra riktigt hårda simmade intervaller istället för löpning - eller kanske snarare som ett komplement?
Jag kan väldi
Om man nu absolut vill komma åt syreupptagingsförmågan specifikt och om man betänker att syftet är var det är kan man inte tänka sig att köra riktigt hårda simmade intervaller istället för löpning - eller kanske snarare som ett komplement?
Jag kan väldi
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 17:10Skendräktig i andra månaden! Jag trodde först jag var vinterfet.
Skendräktig i andra månaden! Jag trodde först jag var vinterfet.
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 19:51Fny: Du får svårt att andas och jag tror jag vet vad det kan bero på. Jag har kört judo i många år och jag tror inte att det bara hjälper med intervallöpning.
Det är visserligen jättebra med den kondition du får från löpning men det blir lite annorlunda
Fny: Du får svårt att andas och jag tror jag vet vad det kan bero på. Jag har kört judo i många år och jag tror inte att det bara hjälper med intervallöpning.
Det är visserligen jättebra med den kondition du får från löpning men det blir lite annorlunda
Quote from Eric Jacobsson on 9 April 2008, 08:54Tack Krister! Det låter som ett väldigt vettigt råd, och det förklarar ju varför jag har så lite ork i just sparringen när jag ändå har ganska hyfsad kondition i övrigt. Äntligen känner jag att förvirringen lättar! =)
Tack Krister! Det låter som ett väldigt vettigt råd, och det förklarar ju varför jag har så lite ork i just sparringen när jag ändå har ganska hyfsad kondition i övrigt. Äntligen känner jag att förvirringen lättar! =)
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 15:41Min kampsportstränande kompis kombinerar med crossfit för att få upp "konditionen i musklerna" som hon kallar det.
http://www.crossfit.com/
Min kampsportstränande kompis kombinerar med crossfit för att få upp "konditionen i musklerna" som hon kallar det.
Quote from Eric Jacobsson on 9 April 2008, 15:45jag har varit inne där och kikat lite förut också, men det verkar ju som om man behöver massor av redskap för att kunna göra dagens övningar - själv har jag hantlar och ett hopprep. Så det känns som om det inte riktigt skulle funka...
jag har varit inne där och kikat lite förut också, men det verkar ju som om man behöver massor av redskap för att kunna göra dagens övningar - själv har jag hantlar och ett hopprep. Så det känns som om det inte riktigt skulle funka...
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 15:59Fny, du kanske skulle ha en sån här 😉
BILD:www.exrx.net/AnimatedEx/Cardio/ArmErgometer.gif
Fny, du kanske skulle ha en sån här 😉
BILD:www.exrx.net/AnimatedEx/Cardio/ArmErgometer.gif
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 16:00Vi har ju alltid flashiga http://www.madeinlumpen.se/ också..
Vi har ju alltid flashiga http://www.madeinlumpen.se/ också..
Quote from Eric Jacobsson on 9 April 2008, 16:02snygg sida! måste jag kolla igenom...
snygg sida! måste jag kolla igenom...