Quote from Lars Mörrby on 5 March 2010, 21:13Härligt Sylvia!
Härligt Sylvia!
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 16:45Våra fötter är individer. Jag körde först med ett par Asics 21-någonting (-40 fanns inte då) och hade inga problem, sedan fick jag för mig att de började bli slitna eller att jag behövde ett par med lite tunnare sula för terrängen, och har dribblat med an
Våra fötter är individer. Jag körde först med ett par Asics 21-någonting (-40 fanns inte då) och hade inga problem, sedan fick jag för mig att de började bli slitna eller att jag behövde ett par med lite tunnare sula för terrängen, och har dribblat med an
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 05:33Tråd kapningen fortsätter - kanske snart dags att byta tråd,,, 😀
Skulle vilja tillägga på Mats svar ang "hårda ytor" - bergsstigar har funnits rätt länge 😀
Tord fick du inte nog av "fotmassagen" efter ett tag?
(finns nog mer än en som minns mina vac
Tråd kapningen fortsätter - kanske snart dags att byta tråd,,, 😀
Skulle vilja tillägga på Mats svar ang "hårda ytor" - bergsstigar har funnits rätt länge 😀
Tord fick du inte nog av "fotmassagen" efter ett tag?
(finns nog mer än en som minns mina vac
Quote from Catharina Brattlin on 7 March 2010, 09:50Räknas denna uppdatering som åter-trådkapning? 🙂
Runner´s Store i Kristianstad, med Magnus i spetsen, ska ha all världens rosor för att ha stått ut med mig under dryga timmen igår. Dealen var att han tog tillbaka Asicsen och jag fick betala 500 kr emel
Räknas denna uppdatering som åter-trådkapning? 🙂
Runner´s Store i Kristianstad, med Magnus i spetsen, ska ha all världens rosor för att ha stått ut med mig under dryga timmen igår. Dealen var att han tog tillbaka Asicsen och jag fick betala 500 kr emel
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 19:55Sylvia: Låter som ett seriöst företag och att du i princip fick lärdomen till inköpspris.
Oscar: Jo det hade nog varit bättre med frächare ben & fötter.
Oscar m.fl.: Nej, jag har ingen koll på orsak & verkan men ni gör allt lite glädjekalkyler genom att
Sylvia: Låter som ett seriöst företag och att du i princip fick lärdomen till inköpspris.
Oscar: Jo det hade nog varit bättre med frächare ben & fötter.
Oscar m.fl.: Nej, jag har ingen koll på orsak & verkan men ni gör allt lite glädjekalkyler genom att