Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 09:30Visst är det bra med hög fettmetabolism vid långlopp, men man kommer inte ifrån att man måste äta mycket på Brevetlopp (speciellt de över 20 mil). Jag tror att grejjen med att klara av att köra snabba randonneurlopp är att hitta effektiva sätt att äta på
Visst är det bra med hög fettmetabolism vid långlopp, men man kommer inte ifrån att man måste äta mycket på Brevetlopp (speciellt de över 20 mil). Jag tror att grejjen med att klara av att köra snabba randonneurlopp är att hitta effektiva sätt att äta på
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 13:48Tack för tipsen Linus 🙂
Äta i farten klarar jag redan av hyfsat. Klara sig på lite sömn tränar jag på dagligen som nybliven förälder - fast jag tycker inte det är särskilt kul.. Får se hur det känns att cykla under sådana förhållande. Om jag gillar att
Tack för tipsen Linus 🙂
Äta i farten klarar jag redan av hyfsat. Klara sig på lite sömn tränar jag på dagligen som nybliven förälder - fast jag tycker inte det är särskilt kul.. Får se hur det känns att cykla under sådana förhållande. Om jag gillar att