Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 02:34Undrar lite hur de tänkt göra med starten i år. Där starten normalt brukar vara, på Skatås grusplaner. Där byggs nu om till konstgräsbelagda fotbollsplaner. Sen skall det också bli staket runt om planerna, vet dock inte när det blir.
Undrar lite hur de tänkt göra med starten i år. Där starten normalt brukar vara, på Skatås grusplaner. Där byggs nu om till konstgräsbelagda fotbollsplaner. Sen skall det också bli staket runt om planerna, vet dock inte när det blir.
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 09:59Kanske kan man få svar imorgon klockan 10.00 då GBG Skidklubb ordnar testlöpning av banan...och det kommer ordnas en till testrunda senare har jag för mig.
Kanske kan man få svar imorgon klockan 10.00 då GBG Skidklubb ordnar testlöpning av banan...och det kommer ordnas en till testrunda senare har jag för mig.
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 12:47Årets start kommer förläggas på gräsytan norr om före detta grusplanerna. Mer info kommer enligt finalloppsarrangörerna Göteborgs Skidklubb som svarat på min fråga.
Årets start kommer förläggas på gräsytan norr om före detta grusplanerna. Mer info kommer enligt finalloppsarrangörerna Göteborgs Skidklubb som svarat på min fråga.
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 18:38Så då är man anmäld till långa banan, även om formen känns diffus efter LL. Så skall man väl försöka toppa den lite inför månadsskiftet.
Så då är man anmäld till långa banan, även om formen känns diffus efter LL. Så skall man väl försöka toppa den lite inför månadsskiftet.
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 20:11Är det -någon- som springer tjärnrundan?
Tänkte göra comeback med det här loppet. Har varit ordentligt skadad av och till just sedan förra årets finallopp. Nu är det revansch, fast utan jättekrav på tiden. Helst tillbaks under 4mintempo, men vågar inte sä
Är det -någon- som springer tjärnrundan?
Tänkte göra comeback med det här loppet. Har varit ordentligt skadad av och till just sedan förra årets finallopp. Nu är det revansch, fast utan jättekrav på tiden. Helst tillbaks under 4mintempo, men vågar inte sä
Quote from ellen olsson on 22 October 2008, 20:13Varför springa ett lopp där man tagit bort den intressantaste delen av banan? 🙂
Varför springa ett lopp där man tagit bort den intressantaste delen av banan? 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 21:48Vad menar du då?
Vad menar du då?
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 21:51Att långa banan med getryggen är roligare...eller? 😀
Att långa banan med getryggen är roligare...eller? 😀
Quote from ellen olsson on 22 October 2008, 22:11Getryggen? Banan går runt Getryggen. Däremot så är partiet från Bertilssons Stuga, över Ugglemossen och några km framåt den intressantaste delen. Den missar man helt om man inte springer normallånga banan.
Getryggen? Banan går runt Getryggen. Däremot så är partiet från Bertilssons Stuga, över Ugglemossen och några km framåt den intressantaste delen. Den missar man helt om man inte springer normallånga banan.
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 14:39Då var det genomfört.. Grymt nöjd.. perfekt disponerat lopp och jag klarade mitt mål med nästan 4 minuter. 8,8 härliga kilometrar.
De flesta springer väl långa rundan, så här är man först.
Väldigt härligt lopp! Jag håller inte med de som säger att det är
Då var det genomfört.. Grymt nöjd.. perfekt disponerat lopp och jag klarade mitt mål med nästan 4 minuter. 8,8 härliga kilometrar.
De flesta springer väl långa rundan, så här är man först.
Väldigt härligt lopp! Jag håller inte med de som säger att det är